سومین جشنواره ملی لباس كودك و نوجوان فراخوان داد

سومین جشنواره ملی لباس كودك و نوجوان فراخوان داد

سومین جشنواره ملی لباس كودك و نوجوان فراخوان داد

به گزارش مدل كودك كارگروه ساماندهی مد و لباس كشور فراخوان و جزئیات نحوه شركت در سومین جشنواره ملی لباس كودك و نوجوان را منتشر نمود.
به گزارش مدل کودک به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، این کارگروه به منظور استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در جامعه طراحان و تولیدکنندگان مد و لباس، توسعه کانون های تولیدی خُرد، تکمیل زنجیره تولید با بهره مندی از توانایی نخبگان در طراحی لباس کودکان و نوجوانان که بخش اعظم جمعیت جوان کشور را می سازند و با عنایت به نیاز بخش تولید به الگوهای جدید و مناسب برای کودکان و نوجوانان با حفظ هویت ایرانی ـ اسلامی و باور به تحقق جهش تولید با اتکاء به توان نیروی انسانی داخل کشور و اولویت بخشی به عوامل موثر بر ارتقای «بهداشت و سلامت محیط کارگاهی در زنجیره تولید و عرضه محصولات» سومین جشنواره ملی مد و لباس کودک و نوجوان را برگزار می‎کند.
حوزه طراحی لباس کودک و نوجوانان در کشور ما متأسفانه مورد غفلت قرار گرفته و از استانداردهای بین المللی فاصله دارد بر همین مبنا در جشنواره سوم نه تنها طراحان با عرضه ایده های خود به رقابت خواهند پرداخت بلکه آموزش های لازم در قالبی کاملاً علمی و در حد حرفه ای به علاقه مندان این حوزه هم عرضه خواهد شد.
تاکید سومین جشنواره بر طراحی لباس نوجوان است، لباسی که می تواند ساختار ذهنی و جهان بینی نوجوان را تحت تأثیر قرار دهد است. علاوه بر این طراحی استاندارد لباس، کیف و کفش بر مبنای آناتومی و با تاکید بر حفظ سلامت جسمی و روانی کودکان و نوجوانان مد نظر قرار دارد.
بر طبق این اعلام، علاقه مندان از امروز هشتم آذر ماه تا ۱۵ دیماه برای ثبت نام و شرکت در این جشنواره فرصت دارند.
برای دریافت فراخوان اینجا کلیک کنید.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~