آغاز ثبت ‎ نام تسهیلات مرحله دوم كارا بخش فرهنگ

آغاز ثبت ‎ نام تسهیلات مرحله دوم كارا بخش فرهنگ

آغاز ثبت ‎ نام تسهیلات مرحله دوم كارا بخش فرهنگ

مشاور اجرائی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز ثبت‎ نام «درخواست تسهیلات مرحله دوم کارا بخش فرهنگ» آگاهی داد.
به گزارش مدل کودک به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا اسماعیلی در این زمینه اظهار داشت: ثبت‎ نام «درخواست تسهیلات مرحله دوم کارا بخش فرهنگ» از روز شنبه (۱۳ دی ماه) شروع شده است و تا اختتام روز دوشنبه (۱۵ دی ماه) ادامه خواهد داشت.
او افزود: در این مرحله فقط ثبت‎ درخواست‎ ها انجام می شود و بعد از بررسی پرونده متقاضیان در کارگروهی ویژه، معرفی آنها به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت تکمیل مدارک و دریافت تسهیلات صورت خواهد گرفت.
مشاور اجرائی معاونت امور فرهنگی با اشاره به این که نرخ سود این تسهیلات ۱۲ درصد است اظهار داشت: مشمولین این مرحله از تسهیلات عبارتند از: اهالی قلم (نویسندگان و شاعرانی که دارای کارت اهل قلم خانه کتاب هستند)، ناشران، کتاب فروشان، چاپخانه‎ داران، آژانس‎ های ادبی، واردکنندگان کتاب و استارت‎ آپ ‎های حوزه کتاب.
بر طبق این گزارش، متقاضیان دریافت تسهیلات برای ثبت نام و کسب اطلاعات می توانند به آدرس الکترونیکی https: //vam.icfi.ir/ مراجعه کنند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~