مدیرعامل اتوشناس: تشخیص اصالت و سلامت خودرو چگونه امكانپذیر است؟

مدیرعامل اتوشناس: تشخیص اصالت و سلامت خودرو چگونه امكانپذیر است؟

مدیرعامل اتوشناس: تشخیص اصالت و سلامت خودرو چگونه امكانپذیر است؟

مدیرعامل اتوشناس اظهار داشت: با عنایت به شکل گیری ترفندهای مختلف در بازار فروش خودرو تشخیص اصالت و سلامت خودرو به یک امر دشوار و تخصصی تبدیل گشته است.
به گزاری بازرگانی خبرگزاری مهر، حسین خسروانی مدیرعامل اتوشناس اعلام نمود: با عنایت به شکل گیری ترفندهای مختلف در بازار فروش خودرو تشخیص اصالت و سلامت خودرو به یک امر دشوار و تخصصی تبدیل گشته و بنابراین سفارش می شود مردم پیش از خرید خودرو به نقل قول های عوامانه و غیرکارشناسی توجه نکنند. وی با بیان این مطلب اضافه کرد: با عنایت به افزایش قیمت خودرو در سال های اخیر طبیعی است که برخورد سطحی و دم دستی با مبحث کارشناسی خودرو و ارزیابی های پیش از خرید، زمینه ساز خسارات جبران ناپذیری است و در خیلی از موارد مشاهده شده که برخی افراد به علت سهل انگاری در این حوزه یک خودرو تصادفی یا دارای نقص فنی و مدارک را تا چند برابر قیمت خریداری نموده و سرمایه خویش را از دست داده اند.
وی با اشاره به اینکه مجموعه اتوشناس یک راهکار اساسی برای پیشگیری از بروز این مشکلات در نظر گرفته است، اضافه کرد: این مجموعه با عرضه خدمات کارشناسی شسته رفته نظیر تشخیص رنگ شدگی، اصالت شاسی و موتور و کارشناسی فنی این امکان را برای خریداران خودرو فراهم نموده تا بتوانند تنها با پرداخت ۱۰۰ هزار تومان نسب به تشخیص اصالت و سلامت خودرو اطمینان حاصل کنند.

خسروانی با اشاره به اینکه اتوشناس به منظور عرضه این خدمت تضمین ۱۰۰ درصدی جبران خسارت را در نظر گرفته است، اضافه کرد: در چنین شرایطی اگر خطایی در زمینه کارشناسی خودرو صورت بگیرد، اتوشناس کل خسارت وارد شده به خریدار را بدون هیچ سقفی پرداخت می کند.

مدیرعامل اتوشناس ضمن اشاره به اینکه این تضمین سختگیرانه و واقعی تابحال در زمینه عرضه خدمات کارشناسی خودرو سابقه نداشته است، اضافه کرد: دلیل این امر ان است که تأیید اصالت خودرو در توان و تخصص هر کارشناسی نیست و بیشتر اپلیکیشن ها و مجموعه هایی که از این قبیل خدمات عرضه می دهند، از داشتن امکانات و نیروی ماهر و متخصص در این حوزه بی بهره هستند.
وی اظهار داشت: متأسفانه برای حقه بازی در مسئله اصالت خودرو راه های فراوانی وجود دارد و پی بردن به این قضیه، فارغ از آموزش، احتیاج به تجربه طولانی دارد و بنابراین کارشناسان تشخیص اصالت در اتوشناس، از افسران با سابقه پلیس راهنمایی رانندگی هستند که علاوه بر کارشناسی اصالت موتور، مدارک و شاسی خودرو، استعلام حقوقی در ارتباط با خودرو را هم در این مجموعه به خریدار عرضه می دهند.
خسروانی با اشاره به اینکه تمام زیرساخت های لازم جهت تشخیص اصالت و سلامت خودرو در مجموعه اتوشناس فراهم است، اظهار داشت: استعلام های حقوقی از ساده ترین مورد مثل خلافی خودرو تا مسائلی مهمتر نظیر توقیف بودن خودرو یا مشکلات دیگر قضائی را هم شامل می شود.

میلاد عتیقه چیان مدیر بازاریابی اتوشناس هم در ارتباط با سایر خدمات این مجموعه اظهار داشت: از آنجائیکه اتوشناس به یک مرکز حرفه ای صافکاری و نقاشی خودرو مجهز است، ابزارهای پیشرفته و دقیق و همینطور اتاق نور ۳۶۰ درجه است، از بالاترین امکانات در زمینه کارشناسی بدنه خودرو برخوردار می باشد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان کارآزموده و متخصص اتوشناس تمام جزئیات خودرو را به دقت مورد بررسی قرار می دهند، اضافه کرد: در این مجموعه تلاش همه همکاران این است که هیچگونه ترفندی در این حوزه از نگاه آنها پنهان نمی ماند و با حساسیت بسیار بالایی جزئی ترین موارد را کنترل می کنند.
وی در ارتباط با کارشناسی فنی خودرو هم اضافه کرد: ده ها آیتم فنی باید در هنگام خرید خودروی کارکرده بررسی شود که شامل موتور، گیربکس، سیستم تعلیق، برق و لوازم الکترونیکی خودرو، آپشن ها، عملکرد اجزای مختلف و دیگر موضوعات است.
عتیقه چیان خاطرنشان کرد: با عنایت به این که اتوشناس دارای یک مرکز تخصصی و یک مجتمع تعمیرگاهی پیشرفته با حضور کارشناسان فنی مجرب است، همه این موارد به دقت توسط کارشناسان اتوشناس با پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیرات مورد بررسی قرار می گیرد.
وی اظهار داشت: با عنایت به مدت زمان محدود این جشنواره، متقاضیان می توانند با رفتن به سایت اتوشناس و یا تماس با شماره ۰۲۱۴۵۲۶۷ تنها با پرداخت ۱۰۰ هزار تومان از این خدمات بهره مند شوند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~