مدیرعامل ایران خودرو دیزل اعلام كرد عرضه محصولات ایران خودرو دیزل با قوای محركه جدید

مدیرعامل ایران خودرو دیزل اعلام كرد عرضه محصولات ایران خودرو دیزل با قوای محركه جدید

مدیرعامل ایران خودرو دیزل اعلام كرد عرضه محصولات ایران خودرو دیزل با قوای محركه جدید

مدل کودک: مدیرعامل ایران خودرو دیزل ضمن اشاره به تولید انبوه موتور OM457 با توان ۳۰۰ اسب بخار از آبان ماه سال جاری در شرکت ایدم، از آغاز تولید انبوه نسخه ۴۳۰ اسبی آن در نیمه نخست سال آینده اطلاع داد.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر به نقل از ایکوپرس، جواد توسلی مهر ضمن اشاره به پروژه های توسعه ای ایران خودرو دیزل در حوزه قوای محرکه، با بیان اینکه در پروژه های تحقیق و توسعه محصولات دیزل، موتور خودروی ون از ۶۹G۴ به ۳TZ ارتقا یافته است، بیان نمود: این اقدام سبب ارتقای سطح استاندارد آلایندگی شده است. این محصول با تغییرات جدید و ظرفیت سالانه ۳۰۰ دستگاه، تجاری سازی و ساخته شده است.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل ضمن اشاره به نیاز بازار به کامیونت با فضای بار بیشتر، اظهار داشت: یکی از اقداماتی که در سال جهش تولید محقق شد، اجرای پروژه کامیونت آترین با موتور کامینز یورو پنج تولید داخل است که درحال حاضر با ۸۰ درصد پیشرفت، در دست اقدام است.
توسلی مهر با بیان اینکه ایران خودرو دیزل مبادرت به تولید نخستین کشنده داخلی تحت عنوان S۱۹۴۳ کرده، عنوان کرد: تابحال کشنده داخلی در کشور تولید نشده و این اولین گام برای تولید این نوع محصولات است. از امکانات این خودرو می توان به مطابقت با استاندارد آلایندگی یورو ۴ اشاره نمود. در گذشته چنین ظرفیتی در کشور وجود نداشت، اما این امکان را در جهت تأمین نیاز بازار به کشنده تک محور با توان و گشتاور بالا و هم افزایش سهم بازار شرکت ایران خودرو دیزل در بخش کشنده فراهم نموده ایم. این پروژه هم بیشتر از ۸۰ درصد پیشرفت داشته است.
وی اضافه کرد: کشنده S۲۶۳۰ از دیگر محصولات توسعه یافته شرکت ایران خودرو دیزل است که دارای استاندارد آلایندگی یورو چهار است. این محصول هم چنین دارای خصوصیت هایی همچون افزایش توان موتور، بهبود شرایط اتاق و تبدیل از حالت تک کابین به دو کابین است. تعداد ۲۰ دستگاه از این کشنده طبق تعهدات ایجاد شده، تا انتهای سال تحویل داده خواهد شد.
توسلی مهر ضمن اشاره به برنامه های بهبود محصولات فعلی ایران خودرو دیزل، به پروژه های تولید مینی بوس آرین شش و هفت متری اشاره نمود و اظهار داشت: مینی بوس آرین شش متری دارای موتور کامینز و استاندارد آلایندگی یورو پنج است. طبق استاندارد یورو پنج، فیلتر ذرات معلق (DPF) در این محصول حذف شده که این اقدام سبب کاهش هزینه ساخته شده است. رفع مشکلات منتج از نصب فیلتر ذرات معلق (DPF) در خدمات بعد از فروش و ارتقای وضع کیفی محصول، از اهداف این پروژه به حساب می آید و آماده تولید است. از اهداف تولید مینی بوس هفت متری هم که پیشبینی می شود اقبال زیادی در بازار داشته باشد، می توان به گسترش سبد محصولات، افزایش سهم بازار و ارتقای رقابت پذیری محصولات اشاره نمود. این محصول قابلیت تولید به صورت دو در و تک در را هم دارد.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل از رونمایی کشنده جدید ایران خودرو دیزل در آینده نزدیک اطلاع داد و اظهار داشت: این کشنده مطابق با استانداردهای روز و بر اساس پلت فرم داخلی طراحی شده و دارای طراحی جدید و به روز اتاق است.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~