تكذیب درگذشت اسلامی ندوشن توسط همسرش بعلاوه صدا

تكذیب درگذشت اسلامی ندوشن توسط همسرش بعلاوه صدا

تكذیب درگذشت اسلامی ندوشن توسط همسرش بعلاوه صدا

به گزارش مدل کودک شیرین بیانی با تکذیب خبر درگذشت محمدعلی اسلامی ندوشن می گوید: نمی دانم این ها از کجا درمی آید!
شیرین بیانی، نویسنده و پژوهشگر و همسر محمدعلی اسلامی ندوشن که الان در کانادا سکونت دارند درباره وضعیت این نویسنده و پژوهشگر که چندی است شایعه درگذشتش منتشر می شود و این دفعه تعدادی از رسانه های رسمی هم به انتشار آن پرداختند (با خنده) به ایسنا اظهار داشت: من نمی دانم این از کجا درآمده است! پریروزها، پس پریروزها، چهار روز پیش هم چنین خبری را کسی به ما داد و ما هم تکذیب کردیم. من نمی دانم از کجا درآمده و چه جوری درآمده من نمی دانم والله. ایشان کسالتش در سه چیز خلاصه می شود؛ یکی ضعف است، یکی از پا افتادگی است و پایش کار نمی کند و مرض بخصوصی ندارند و بهتر است بگوییم عرض دارند، عرض هم کهولت است. جلو کهولت را هم نمی گردد گرفت.
او سپس بیان کرد: ایشان ضعف مفرط دارند و پای شان کار نمی کند و می بایستی از پرستار کمک داشته باشیم. پرستارها بامداد و ظهر و شب می آیند و پرستاری و پذیرایی می کنند، ما هم هستیم و مشغولیم. خدا را شکر هیچ دردی در جان شان نیست که نیازی به دوا و دکتر و درمان داشته باشند. فقط می بایستی دائم مواظب بود و بسیار هم مواظب بود. بیش از هر چیز پرستاری لازم دارند و این پرستارها هستند، ما پرستاری پرستارها را می نماییم، پرستارها هم پرستاری ایشان را می کنند. الان خواب هستند و (به وقت کانادا) بعدازظهر است و چون گوش شان هم درست نمی شنود وگرنه می گفتم خدمت شما سلامی کنند. شما خیال تان راحت باشد.
بیانی اشاره کرد: الحمدلله برقرار هستند و ما هم شکرگزار هستیم که از این بدتر نیست و همیشه هم شکر خدا می نماییم. ما دور هستیم و برای چند سخنرانی آمدیم این جا، ایشان پای شان ناراحت شد و نتوانستیم برگردیم. دوری از وطن و مملکت یک درد است که داریم و یک درد هم کهولت و ضعف دکتر اسلامی است و با هر دو این ها می سازیم و شکر خدا را می نماییم که از این بدتر می توانست باشد که نیست. خیال تان راحت باشد.
همسر اسلامی ندوشن در ادامه اظهار داشت: یکی از خوشبختی های ما این است دائما نباید دنبال طبیب و دوا و آمپول و آمپول زن و فیزیوتراپ بگردیم چون کسالت بخصوصی ندارند جز همان که گفتم، ضعف و ناتوانی و از پا افتادگی؛ این بطور خلاصه کسالت ایشان است و همه این ها به پیری برمی گردد. پیری هم امراض است و چاره هم نمی گردد. اگر شما نهایت لطف را بفرمایید در گوشه ای از خبرگزاری و روزنامه تکذیب بفرمایید ما خوشحال می شویم که مردم اذیت و ناراحت نشوند. می دانم دوستداران دکتر اسلامی زیاد هستند و اگر خبر را بشنوند ناراحت می شوند. الان که خبر را می شنوم واقعا خنده ام می گیرد برای اینکه از این قضیه ایشان عجالتا دورند. مرگ حق است و در وقت و ثانیه و دقیقه ممکنست برسد ولی به هیچ وجه نموداری از این جهت نیست، مثل همیشه، مثل دو ماه پیش، پنج ماه پیش، هفت ماه پیش ایشان در کار خود هستند و ما هم در کار پذیرایی و نگهداری از ایشان.
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.
فایل آنرا از اینجا دانلود کنید: audio/mp3

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~