صرافی آنلاین خرید و فروش ارز دیجیتال

صرافی آنلاین خرید و فروش ارز دیجیتال

صرافی آنلاین خرید و فروش ارز دیجیتال

مدل كودك: بیت كوین نوعی ارز دیجیتال است كه می‌توانید با آن خرید كنید و سفارش‌ آنلاین انجام دهید. در ادامه برای آشنایی با برترین مركز خدمات ارزی آنلاین در كشور همراه ما باشید.

امروز قصد داریم موضوع خرید و فروش ارز دیجیتال را در کشور بررسی کنیم و به معرفی بهترین صرافی انلاین یا بعبارتی بهترین صرافی ارز دیجیتال در کشور بپردازیم . خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند خرید و فروش بیت کوین ، خرید و فروش تتر ، خرید و فروش اتریوم و … نیازمند استفاده از خدمات یک صرافی معتبر و آنلاین در این حوزه میباشد که در ادامه برای آشنایی با برترین مرکز خدمات ارزی انلاین در کشور همراه ما باشید …

بیت کوین

بیت کوین (bitcoin) نوعی ارز دیجیتال است که می‌توانید با آن خرید کنید، سفارش‌ آنلاین انجام دهید، به هر کسی که دوست دارید در هر نقطه از جهان پول بفرستید یا حتی آن را به عنوان نوعی سرمایه‌گذاری در نظر بگیرید. دو ویژگی اصلی بیت کوین یعنی غیرمتمرکز بودن و در امان ماندن از چاپ واحدهای پولی بیشتر، دستاورد مهمی در برابر پول‌های امروزی به حساب می‌آیند که مسیر را برای شکل جدیدی از نظام اقتصادی در آینده باز می‌کند. بیت کوین را می‌توان به عنوان یک ابزار سرمایه‌گذاری  نیز در نظر گرفت، می­توان انتقالات ارزی را انجام داد و حتی از فروشگاه‌های آنلاین سفارش داد. همین کارکردهای مختلف و استفاده‌های متفاوت شاید مهم­ترین دلیل و بهترین پاسخ به سوال امروز ما  باشد که چرا باید با این مفاهیم واصطلاحات بیشتر آشنا شد. از اصول این ارز می­توان به این موارد اشاره کرد:

غیرمتمرکز بودن: در مورد بیت کوین هیچ‌گونه نظارت مرکزی‌ای وجود ندارد. تنها مشترکین این اقتصاد هستند که باعث بقای آن می‌شوند.

بی‌نیازی به اطمینان طرفین: این رویکرد تضمین می‌کند که بدون نیاز به اطمینان می‌توان شفافیت و دقت را به ارمغان آورد. به‌علاوه، سیستم‌های متمرکز، جامعه را ملزم به اطمینان کردن می‌کنند. به‌عنوان‌مثال من اعتماد می‌کنم که بانک من پول‌های مرا از دست نمی‌دهد.

همتا به همتا: در این رویکرد انجام تراکنش‌ها، واسطه از میان می‌رود. درنتیجه انجام یک تراکنش و معامله مستقیماً توسط طرفین صورت می‌گیرد.

مرکز تبادلات ارزی صرافر

صرافر یکی از برترین مراکز و صرافی های آنلاین در کشور میباشد که خدمات گسترده ای را در حوزه ارزهای دیجیتال و رمز ارز به کاربران خود ارائه میدهد . این مجموعه در سال ۱۳۷۱ تاسیس و پایه گذاری شد و امروزه بالغ بر نیم میلیون کاربر فعال را در ۸ کشور آسیایی مدیریت و میزبانی میکند . علاقه مندان بمنظور کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به ادرس اینترنتی صرافر به نشانی sarafer.com  مراجعه نمایند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~