لبیك گروه سایپا به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب؛ سایپا با رفع موانع، جهش تولید را ادامه می دهد

لبیك گروه سایپا به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب؛ سایپا با رفع موانع، جهش تولید را ادامه می دهد

لبیك گروه سایپا به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب؛ سایپا با رفع موانع، جهش تولید را ادامه می دهد

گروه صنعتی سایپا همزمان با انتشار پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب، به این پیام، لبیک گفته و و آمادگی این گروه خودروسازی را برای ادامه حرکت جهادی با اهتمام به رفع موانع تولید اعلام نمود.

به گزارش بازرگانی مهر به نقل از سایپانیوز، همزمان با فرارسیدن سال ۱۴۰۰ و نامگذاری آن بعنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی ضمن تبریک سال نو به هموطنان، به پیام رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و آمادگی این گروه خودروسازی را برای ادامه حرکت جهادی در راه دو سال قبل بعد از تحقق «رونق تولید» و «جهش تولید» و ادامه آن با اهتمام به مبحث بسیار مهم «رفع موانع تولید» اعلام نمود.
متن کامل پیام سیدجواد سلیمانی به شرح زیر است:
سال ۱۳۹۹ بعنوان یکی از سخت ترین و بی سابقه ترین سالهای تاریخ صنعت و اقتصاد کشور بخصوص در بخش تولید خودرو، با همه تجربیات خاص و پیچیده ناشی از تحریم و کرونا، سپری شد و جوانان متخصص، غیور و متعهدِ شاغل در صنعت خودرو و گروه سایپا، با رقم زدن جلوه جدیدی از توانمندی و خودباوری ملی، شگفتی و خشم ِ تحریم کنندگانِ ملت بزرگ ایران را برانگیختند و با تلاش و همت جهادی خود ضمن حفظ روند تولید و افزایش آن، با خروج خودرو های با تکنولوژی قدیمی، تولید و عرضه محصولات جدید، به روز و مدرنی را آغاز کردند که طلیعه تولد «سایپای نوین» در سال آینده را به رخ می کشید.
در سالی که گذشت، اهتمام جدی و اصلی مدیران سایپا بر تحقق اهداف حفظ جریان تولید و جهش آن قرار داشت تا حرکت این مجموعه صنعتی با راهبردها و منویات رهبر معظم انقلاب پیوند خورده و بر مبنای سفارش ها و رهنمودهای معظم له، نقش صحیح خویش را در عرصه صنعت کشور ایفا کند.
همچنین با راهبری دولت و حمایت، پشتیبانی و برنامه ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت، علیرغم وجود سخت ترین و مستحکم ترین موانع ایجادشده از جانب دشمنان ملت ایران، اقداماتی ماندگار و فراموش نشدنی در گروه خودروسازی سایپا رقم خورد که هر یک به تنهایی جلوه ای ویژه از توان و ظرفیت جوانان ایرانی در بی اثر ساختن تحریم ها به حساب می آید.
حفظ رونق تولید و افزایش تولید خودرو نسبت به سالهای گذشته علیرغم محدودیت های ناشی از تحریم و کرونا، اقدام تاریخی برای توقف تولید پراید، آغاز تولید انبوه و عرضه سه محصول جدید «شاهین»، «ساینا. اس» و «کوییک. اس»، معرفی خودرو «آریا» بعنوان یک محصول کاملاً متفاوت و جدید در تاریخ صنعت خودرو ایران، برنامه عرضه ۱۰ محصول جدید در سه سال آینده، استقرار نظام جدید کیفیت و ارتقا سطح کیفی تمامی محصولات، تداوم پویش بومی سازی قطعات با همکاری نیروهای مسلح و مشارکت شرکتهای دانش بنیان، کاهش حجم تعهدات معوق و به روزرسانی تحویل خودرو های مشتریان، اطلاع رسانی مستمر و شفافیت و پاسخگویی در عرصه رسانه و ارتباط با مخاطبان و هم چندین دستاورد مهم دیگر در حوزه مالی و اداری، کارنامه گروه سایپا را در سال ۹۹ پربار و ماندگار کرد.
نامگذاری سال ۱۴۰۰ از جانب رهبر معظم انقلاب به نام سال “تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها”، نشان دهنده آن است که نگاه به جریان تولید ملی در کشور، به درستی و به شکلی اصولی همچنان راهبرد اصلی در راه توسعه به حساب می آید و راهکار رشد و پیشرفت اقتصادی جامعه از جانب رهبر معظم انقلاب، کسب جایگاه ممتاز در حوزه تولید کالای باکیفیت ایرانی با تاکید بر امکانات موجود در کشور و قابلیت حضور رقابتی در بازارهای مختلف داخلی و بین المللی است؛ بدون شک چنین نگاهی حاکی از مسئولیت مهم و جایگاه بی بدیل فعالان، دست اندرکاران، مدیران و کارکنان عرصه تولید کشور و در رأس آن صنعت خودرو بعنوان یک صنعت پیشرو و بنیادین در کشور است تا با نقش آفرینی بموقع و دلسوزانه، به وظیفه خود عمل کنند.
گروه خودروسازی سایپا همان گونه که در دو سال قبل موفق به تحقق دو رویکرد «رونق تولید» و «جهش تولید» شد، از بدو ورود به سال ۱۴۰۰، از تمام تجربیات و ظرفیت های خود استفاده خواهد نمود تا مسیر تولید را پشتیبانی کرده و موانع موجود را به صورت کامل از سر راه خود بردارد.
بی شک در این راه لازم است که همه ارکان مختلف کشور هم دست به دست هم داده تا اهداف کلان منطبق با شعار سال ۱۴۰۰ را رقم بزنند.
در آخر اینجانب بعنوان عضوی از خانواده بزرگ تولید و صنعت ایران، ضمن عرض تبریک نوروز ۱۴۰۰ و سال نو، آمادگی گروه سایپا را برای ادامه حرکت استوار در راه پرافتخار شکوفایی و بلوغ تولید ملی در دورانِ «سایپای نوین» اعلام نموده و توفیق روز افزون همه هموطنان گرانقدر بخصوص مدافعان سلامت را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
سیدجواد سلیمانی
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~