فرصت استثنایی تعمیر تمام بردهای الكتریكی را از دست ندهید

فرصت استثنایی تعمیر تمام بردهای الكتریكی را از دست ندهید

فرصت استثنایی تعمیر تمام بردهای الكتریكی را از دست ندهید

مدل کودک: آموزش تعمیرات الکترونیکی مجوز شما برای ورود به دنیای الکترونیک است. در ادامه با فصل های مهم و کاربردی برای یادگیری تعمیر انواع وسایل الکتریکی آشنا می شویم.

به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، یکی از مباحث جذاب و پر مخاطب در ایران، مبحث تعمیر برد الکترونیکی است اما این مبحث بصورت غیر علمی و کاملاً تجربی آموزش داده می شود. در این مطلب می خواهیم شما عزیزان را با آموزش تعمیرات الکترونیکی آشنا نماییم. آموزشی می تواند مفید و کاربردی باشد که مدرس در کنار داشتن علم الکترونیک نیازمند تجربه و مهارت کافی دراین زمینه باشد. اگر تمایل دارید که علم الکترونیک را بصورت حرفه ای، علمی و کاربردی یاد بگیرید پیشنهاد ما به شما بسته جامع آموزش تعمیرات الکترونیکی نماتک است.
با استفاده از این آموزش شما می توانید بصورت کاملاً حرفه ای تعمیرات برد را در دست بگیرید. آموزش تعمیر برد بصورت کاملاً صحیح و اصولی به شما کمک می نماید تا درست بودن مدارهای الکترونیکی و عیب های آنرا بررسی کنید. شما در آموزش تعمیرات الکترونیکی با قطعات الکترونیکی آشنا و در ادامه می توانید انواع آنرا تشخیص دهید و عیب های آنها را بر طرف کنید. در این آموزش سعی شده اکثریت قطعات را با مثال های عملی آموزش داده شود. بدین سبب دستگاه هایی که نیاز به تعمیر دارد را می توانید به آسانی تعمیر کنید. آموزش تعمیرات الکترونیکی مجوز شما برای ورود به دنیای الکترونیک است. در ادامه با فصل های مهم و کاربردی برای یادگیری تعمیر انواع وسایل الکتریکی آشنا می شویم.
فصل های کاربردی آموزش تعمیرات الکترونیکی چیست؟
در ادامه بصورت مختصر با فصل هایی آشنا می شویم که برای تعمیر انواع بردهای الکتریکی و تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه ای نیاز به یادگیری دارید.
۱- ایمنی و خطرات
اهمیت تعمیرات و اهمیت تجربه
دستگاه های اندازه گیری و شناخت ایمنی و خطرات
۲- دلیلهای خرابی دستگاه ها
خرابی دستگاهها و علایم آن
عوامل ایجاد خرابی
آشنایی با منبع تغذیه
معرفی قطعات محافظتی
۳- مبانی الکترونیک
آشنایی با مدارهای ساده و کاربردی
آشنایی با برد و بستن مدار
آشنایی با سون سگمنت و طرز کار آن
۴- تجهیزات و ابزارها
آشنایی با عملکرد و کاربرد فازمتر، مولتی متر، منبع تغذیه، ولت متر و غیره
۵- معرفی انواع قطعات، کارکرد، کاربرد و تست سلامت
انواع قطعه های الکترونیکی
معرفی قطعات اکتیو
معرفی قطعات الکترونیکی
معرفی قطعات پسیو
۶- مونتاژ و دمونتاژ
آشنایی با انواع هویه
تجهیزات مورد استفاده در تعمیرات
مونتاژ و دمونتاژ قطعات DIP
مونتاژ و دمونتاژ قطعات SMD
۷- نقشه خوانی مدارها، شماتیک ها، دیتاشیت ها، سرویس منوال ها
۸- بلوک های تشکیل دهنده مدارها و دستگاه های الکترونیکی و عیب یابی آنها
۹- عملکرد و عیب یابی منابع تغذیه و دستگاه های الکترونیکی
لوازم خانگی
لوازم اداری
دستگاه های الکترونیکی
دستگاه های صنعتی

آموزش تعمیرات الکترونیکی در نماتک در ده فصل ارائه می شود که تمامی این مطالب و بسیاری مطالب دیگر را پوشش می دهد. این آموزش در هشتاد ساعت بصورت کاربردی، جامع و غیرحضوری بوده که در قالب ویدیوی با کیفیت در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. از خاصیت های مهم آموزش غیرحضوری می توان به صرفه جویی در وقت و هزینه اشاره نمود. شما می توانید در هر زمان و مکانی که تمایل دارید به آموزش ببینید. همین طور اگر در پروژه ای نیاز به یادآوری مطالب داشتید، می توانید به آسانی آموزش را مجدد مشاهده و دوره کنید.
مدار الکتریکی، کلید ورود به الکترونیک
اولین قدم برای شروع کار در حوزه الکترونیک آشنایی با مدار الکتریکی، اجزا و چگونگی عملکرد آنست. در این قسمت از آموزش تعمیرات الکترونیکی می خواهیم شما را با مدار الکتریکی آشنا نماییم. به هر مسیر بسته ای از جریان الکتریکی، مدار الکتریکی گفته می شود. از هر وسیله الکتریکی که در جریان بسته قرار بگیرد، جریان الکتریکی عبور می کند. بدین سبب هر قطعه برقی باید در راه مدار باشد تا عملکرد خودرا نمایش دهد. مدارها ساختاری از اجزا رسانا و نیمه رسانا هستند. هر مدار از چهار قسمت اصلی شامل: منبع تغذیه، سیم های ربط، مصرف گر و بار، سایر المان های مداری تشکیل شده است. منبع اصلی انرژی در یک مدار را نیروی محرکه می نامند. سلول های خورشیدی و باتری ها نیروهای محرکه هستند.
گره مرجع، قانون جریان کیرشهف، قانون ولتاژ کیرشهف تعدادی از ابزارهای تحلیل مدار الکتریکی می باشد.

آموزش تعمیرات الکترونیکی بصورت آنلاین و رایگان
در سایت نماتک قسمتی از آموزش تعمیرات الکترونیکی بصورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار گرفته تا به آسانی بتوانند از این مطالب استفاده کنند.
برای مثال معرفی روش های تولید برق – باتری لیتیوم یونی – میکروکنترلر ARM – اسیلاتور کریستالی – آشنایی با LED – شناخت نوسان ساز – سیستم توزیع برق – رگولاتور ولتاژ – توان الکتریکی – میکروکنترلر PLC – ولت متر – مولتی متر – آشنایی با مدار الکتریکی – آشنایی با مفهوم فرکانس – فتو دیود – جریان الکتریکی – انرژی الکتریکی – آشنایی با کولیس – آشنایی با ابر خازن ها – انواع فازمتر – آشنایی با مفهوم ولتاژ موثر – معرفی پل دیودی – آشنایی با قانون اهم – نکات تعمیر برد الکترونیکی و غیره بصورت رایگان و آنلاین آموزش داده می شود. همین طور مقالاتی در همین زمینه در سایت قرار گرفته است که در قالب فایل PDF قابل دانلود می باشد.
برای دریافت اطلاعات بیشتر و آموزش های رایگان می توانید به سایت نماتک یا اینجا مراجعه کنید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~