كاهش ارزبری ۲۱۰ میلیون یورویی با داخلی سازی قطعات

كاهش ارزبری ۲۱۰ میلیون یورویی با داخلی سازی قطعات

كاهش ارزبری ۲۱۰ میلیون یورویی با داخلی سازی قطعات

به گزارش مدل کودک گروه صنعتی ایران خودرو در سالهای ۹۸ و ۹۹ و شرایط سخت تحریم، با اجرای پروژه های مختلف و برگزاری میزهای ساخت داخل توانست در مجموع ۲۱۰ میلیون یورو کاهش ارزبری را محقق کند.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر به نقل از ایکوپرس، شرکت طراحی مهندسی و تأمین قطعات ایران خودرو (ساپکو) در سالهای ۹۸ و ۹۹ با اجرای ۱۳۵ پروژه داخلی سازی قطعات و مجموعه های خودرو و اجرای پروژه های بهینه سازی طراحی ۲۱۰ میلیون یورو کاهش ارزبری محقق کرده است. در حوزه قالب و ابزار خودروی تارا هم ایران خودرو موفق به ساخت دو هزار دست قالب و ابزار به وزن سه هزار تن با صرفه جویی ارزی ۲۲ میلیون دلار شده است.
این شرکت در دو سال گذشته، با توسعه همکاری با شرکتهای دانش بنیان، صنایع دفاع و هوافضا، توانسته از ظرفیت های موجود در این نهادهای توانمند بهره برداری کرده و بخشی از اهداف توسعه ساخت داخل خویش را از راه آن محقق کند.
در حال حاضر، ساپکو ۱۳۱ پروژه با شرکتهای دانش بنیان با ظرفیت قرارداد هزار میلیارد تومان و کاهش ارزبری سالانه ۱۵۰ میلیون دلار و همینطور ۲۱ پروژه با صنایع دفاع با هدف ۳۳ میلیون یورو کاهش ارزبری سالانه را دنبال می کند.
۲۳ تفاهمنامه شرکت ساپکو با سازمان هوا فضا هم بخشی از پروژه هایی است که با ظرفیت قرارداد دو هزار میلیارد تومان و کاهش ارزبری سالانه ۴۶ میلیون دلار در حال پیگیری است.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~