چطور یك كیبورد مناسب برای تایپ كردن و كارهای روزانه انتخاب كنیم؟

چطور یك كیبورد مناسب برای تایپ كردن و كارهای روزانه انتخاب كنیم؟

چطور یك كیبورد مناسب برای تایپ كردن و كارهای روزانه انتخاب كنیم؟

مدل کودک: کیبورد یکی از اصلی ترین لوازم های جانبی کامپیوتر است که بدون وجود آن اجرای بخش زیادی از کارایی های سیستم کامپیوتری امکان پذیر نخواهد بود.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، کیبوردها انواع و مدلهای متفاوتی دارند که بر مبنای کاربری تقسیم بندی شده اند؛ کیبوردهای مخصوص تایپ و کارهای روزانه جزو دسته کیبوردهای معمولی هستند که مشخصات آنها با دیگر کیبوردهای مانند کیبوردهای مخصوص گیمینگ متفاوت است.
در این مطلب مقداد آی تی به شما کمک می نماید تا بر مبنای چهار عامل مهم کیبوردی مناسب برای تایپ و کارهای روزانه انتخاب کنید؛ همینطور با معرفی سه مدل از برترین کیبوردهای معمولی اطلاعات بیشتری در این رابطه در اختیارتان قرار می دهد.
مقداد آی تی یکی از بزرگترین فروشگاه های محصولات دیجیتال در ایران است که علاوه بر عرضه تمامی محصولات دیجیتال به صورت اصل، آنها را با بهترین قیمت هم در اختیار مشتری قرار می دهد. قیمت دوربین عکاسی، قیمت تمامی قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر مانند کیس و کیبورد و قیمت سایر محصولات دیجیتال در مقداد آی تی همواره پایین تر از قیمت کلی بازار است.
نوع و مدل کیبورد
اولین نکته که در خرید کیبورد مناسب برای تایپ و انجام کارهای روزانه باید به آن توجه کرد، نوع و مدل کیبورد است. منظور از نوع کیبورد در اینجا انتخاب کیبوردی با سوییچ ها و دکمه هایی از نوع مکانیکی و یا غیر مکانیکی است. کیبوردهایی با دکمه های مکانیکی بهترین نوع کیبورد برای تایپ کردن بوده که به علت عملکردی که دارند در دراز مدت به ندرت گرفتار خرابی شده و در مقایسه با دیگر مدلهای کیبورد عمر طولانی تری دارند.
کیبوردهای مخصوص تایپ به علت آنکه بیشتر از سایر کیبوردها مورد استفاده قرار می گیرند، کیفیت و عملکرد دکمه ها از مشخصات مهم آنها به شمار می آیند. قیمت کیبوردهای مکانیکی امکان دارد کمی بالاتر از حد تصور باشد ازاین رو میتوان با خرید کیبوردهای ممبران همان کاربری را با قیمتی کمتر در اختیار داشت.

امکانات موجود بر روی کیبورد
هر کیبوردی دارای یکسری امکانات مشخص است که این امکانات به کاربر اجازه داده تا راحتتر از کیبورد و حتی کامپیوتر استفاده نماید. اهمیت امکانات موجود بر روی کیبورد برای تایپ کردن هم وجود داشته و این مورد تنها مختص به کیبوردهای گیمینگ نیست.
وجود دکمه های میانبر بر روی کیبورد، قابلیت وصل کیبورد به سیستم به صورت وایرلس و یا با استفاده از بلوتوث، تنظیمات نورپردازی موجود در دکمه های کیبورد و امکان قابل حمل بودن کیبورد جزو مهم ترین امکانات موجود بر روی یک کیبورد مناسب تایپ و انجام کارهای روزانه است.
قبل از خرید هر مدل کیبورد بهتر است تمامی مشخصات ذکر شده را بر روی کیبورد بررسی کنید، همینطور بهتر است کیفیت ساخت و بدنه کیبورد و متریال ساخت آنرا هم بررسی کنید تا کیبورد علاوه بر کارایی بالا ماندگاری بالا هم داشته باشد.
ارگونومی طراحی کیبورد
طراحی کیبورد بر مبنای ارگونومی مخصوص دست انسان یکی از عوامل مهمی است که به کارکرد مهم این وسیله کمک خواهد نمود. امکان دارد خیلی از افراد تجربه دشواری در استفاده از کیبوردهایی با ارگونومی نامناسب داشته باشند؛ عدم رعایت ارگونومی دست انسان در طراحی بدنه کیبورد استفاده از آنرا دشوار کرده و در طولانی مدت باعث خستگی کاربر و حتی پایین آمدن راندمان کاری شود.
به همین دلیل مقداد آی تی پیشنهاد می دهد پیش از خرید کیبورد، ارگونومی موجود در طراحی آنرا با تست شکل دکمه ها، فواصل هر یک با دیگری، اندازه تمامی دکمه ها و نحوه حرکت دست در صورت تایپ با کیبورد را سنجیده و در صورت راحتی کیبورد مورد نظر را خریداری کنید.

برترین مدلهای کیبورد مناسب تایپ و کارهای روزانه
انتخاب کیبورد مناسب برای تایپ کردن و یا انجام کارهای روزانه امکان دارد کاری دشوار به نظر برسد، ازاین رو مقداد آی تی با معرفی سه مدل از برترین و پرفروش ترین کیبوردهای مخصوص تایپ کوشیده تا راهنمایی مناسب برای مشتریان باشد.
کیبورد Razer BlackWidow Tournament Edition Chroma
اگر به دنبال کیبوردی با عمر طولانی و کارایی بالا هستید، پیشنهاد ما خرید کیبورد ریزر مدل BlackWidow Tournament Edition Chroma است. هر یک از دکمه های این کیبورد قابلیت فشردن تا ۸۰ میلیون بار را داشته که چنین امکانی سبب شده تا عمر مفید دستگاه بالاتر رود.
همچنین این مدل کیبورد دارای امکاناتی مانند رابط صدا و نورپردازی صفحه هم است. ارگونومی بدنه کیبورد هم با اصول طراحی مغایرتی نداشته و استفاده طولانی مدت از آن باعث خستگی دست نخواهد شد.
کیبورد TOMOKO
برای خرید یک کیبورد حرفه ای از نوع مکانیکی بهتر است به سراغ کیبورد TOMOKO بروید. این مدل کیبورد با عنایت به مکانیکی بودن دکمه هایش دارای قیمت نسبتاً خوبی در مقایسه با سایر کیبوردهای مکانیکی است. کیبورد دارای امکاناتی مانند نور پس زمینه نبوده اما تمامی قسمت های ضد آب بوده و بر روی بدنه آن سوراخ هایی برای خروج آب و سایر مایعات وجود دارد.
همچنین این کیبورد ضد شوک و ضد ضربه هم است، قابلیتی که در کمتر کیبورد مخصوص تایپی وجود دارد. در بدنه کیبورد ارگونومی انسانی به خوبی رعایت شده و بدنه کوچک کیبورد به خوبی توانسته امکان استفاده راحت از آنرا به کاربر بدهد. کیبورد به علت ماهیت مکانیکی بودن دکمه ها امکان دارد در هنگام تایپ، صدای بیشتری از خود تولید نماید اما این مورد در کنار کیفیت بالای آن قابل چشم پوشی است.
کیبورد Logitech G610 Orion
کیبوردهای کمپانی لاجیتک جزو پرفروش ترین های بازار است. لاجیتک جزو برندهایی است که علاوه بر تولید انواع کیبورد معمولی مدلهای خیلی از کیبوردهای حرفه ای و گیمینگ را هم روانه بازار کرده است. کیبورد مدل G610 Orion برخلاف کیبورد قبلی دارای دکمه هایی با کمترین صدا در هنگام تایپ است.
کیبورد دارای نور پس زمینه سفید رنگی است که امکان تایپ کردن در تاریکی را هم به کاربر می دهد. کیبورد دارای رابط صدا و usb نبوده اما فرم کلی بدنه آن شرایطی راحت و آسان را در اختیار کاربر برای تایپ و انجام کارهای روزانه قرار می دهد.
خرید بهترین کیبوردهای کامپیوتر در مقداد آی تی
تمامی مدل کیبوردهای معرفی شده با معیارهای ذکر شده همخوانی داشته و علاوه بر آن در فروشگاه مقداد آی تی با قیمت بسیار مناسب موجود است. مقداد آی تی تمامی کیبوردهای پیشنهادی را با قیمت مناسب، کارت گارانتی، کارت اصالت کالا و خدمات بعد از فروش در اختیار مشتری قرار داده است.
همچنین این فروشگاه تمامی شرایط ذکر شده برای فروش کیبورد را هم برای سایر محصولات خود در نظر گرفته و تمامی کالاهای دیجیتال را میتوان از این فروشگاه علاوه بر شرایط گفته شده به صورت اقساطی هم خریداری کرد.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
 

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~