عضو كمیسیون اقتصادی مجلس: سایپای نوین باید به سمت تولید و صادرات حركت نماید

عضو كمیسیون اقتصادی مجلس: سایپای نوین باید به سمت تولید و صادرات حركت نماید

عضو كمیسیون اقتصادی مجلس: سایپای نوین باید به سمت تولید و صادرات حركت نماید

به گزارش مدل کودک دبیر اول کمیسیون اقتصادی مجلس با پشتیبانی از اتخاذ سیاست سایپای نوین و حرکت به سمت تولید خودرو های با کیفیت اظهار داشت: سایپای نوین باید به سمت تولید و صادرات حرکت نماید.

به گزارش تجاری خبرگزاری مهر به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، انور حبیب زاده نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت صنعت خودروی کشور گفت: خودرو یکی از نیازهای خانواده ها است و متأسفانه به سبب سیاست های غلط در گذشته این صنعت با مشکلاتی روبه رو بود.
وی با اعلان اینکه کشور ایران با کشور کره همزمان ساخت خودرو را شروع کردند، اضافه کرد: خودرو های ایرانی در همان سطح تولید و مدل باقی ماند اما کره باتوجه به شرایط ویژه و خاص توانست خودروی خودرا برابر استاندارد جهانی معرفی و بازار خوبی برای خود رقم بزند.
دبیر اول کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: باتوجه به ظرفیت و امکانات موجود کشور توانایی ساخت و طراحی خودرو های با کیفیت در داخل وجود دارد و اقدامات مسئولین در بعضی از زمینه ها نشان داد که توانایی این کار را داریم. اما متأسفانه در گذشته به سبب عدم مدیریت درست و برنامه ریزی نادرست نتوانستیم در صنعت خودرو خوب حرکت نماییم.
حبیب زاده اشاره کرد: به سبب عدم نظارت بر کیفیت و عدم نظارت بر نحوه تولید قطعات، امروز مشکلاتی در کشور به وجود آمده و جایگاه خودروسازان در کشور ارتقا نیافت.
وی با اعلان اینکه سایپای نوین درصدد جبران گذشته است، عنوان کرد: تصمیمات اخیر مدیران سایپا برای طراحی و تولید خودرو های با کیفیت بسیار مبارک است.
دبیر اول کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تولید و عرضه شش خودروی جدید همچون شاهین و آریا از طرف سایپا ظرف ۲ سال، اظهار داشت: امیدواریم این شرکت بتواند با برنامه ریزی خوبی که دراین زمینه دارد نه فقط نیاز داخلی را تامین کند بلکه برای صادرات به کشورهای همجوار برنامه ریزی کند.
حبیب زاده تاکید کرد: اگر مسئولین نظارت دقیقی بر نحوه تولید و توزیع داشته باشند می توانند در بازار جهانی جایگاه خودرا پیدا کرده و محصولات ایرانی در این بازارها بدرخشد.
وی اضافه کرد: کمیسیون اقتصادی و مجلس حمایت کاملی از صنعت خودروسازان داشته و با هدف تولید و سرمایه گذاری برای صادرات و تامین نیاز داخل می تواند نقش خودرا به خوبی ایفا کند.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~