آرمان شهر فرش جلب رضایت مشتری، تثبیت جایگاه و موفقیت این برند

آرمان شهر فرش جلب رضایت مشتری، تثبیت جایگاه و موفقیت این برند

آرمان شهر فرش جلب رضایت مشتری، تثبیت جایگاه و موفقیت این برند

به گزارش مدل کودک شهر فرش بعنوان نخستین و بزرگترین هایپر تخصصی فرش و تابلو فرش همواره تثبیت جایگاه این برند و هم جلب رضایت مشتریان را در دستور کار خود داشته است.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، طی سالهای گذشته و در نوسانات شدید بازار ارز، طلا و سکه که نقش مهمی در هدایت نقدینگی موجود در بازار داشته و به نحو اثر گذاری در بالا و پایین بردن قیمت ها مداخله نموده است، شاهد بی ثباتی قابل توجهی در نرخ انواع کالاها بوده ایم. در این میان اما شهر فرش تلاش داشته است به جهت حفظ رکورد فروش و همینطور حفظ مشتریان خود، تا حد ممکن در مقابل موج افزایش قیمت ها مقاومت کرده تا حتی الامکان اثرات نامطلوب نوسانات بازار سرمایه را خنثی نماید کمپین فرش ارزان شد گویای این امر می باشد.
لذا تنها زمانی شاهد افزایش نرخ محصولات این برند بوده ایم که در خلال نوسانات بازار مبادرت به خریداری محصول نموده و ازاین رو با عنایت به افزایش قیمت تمام شده محصول چاره ای جز اعمال این افزایش قیمت بر روی قیمت نهایی مصرف کننده وجود نداشته است.
از سوی دیگر هر زمان که بازار سیر نزولی به خود گرفته، مجموعه شهر فرش بعنوان یکی از پیشتازان در این امر مبادرت به کاهش قیمت ها نموده است.
یکی دیگر از سیاست های کلیدی شهر فرش در جهت عرضه محصول با پایین ترین نرخ ممکن، خریداری محصولات به صورت عمده از تولیدکنندگان بوده است. ازاین رو به واسطه همین خرید عمده، قیمت تمام شده هر فرش برای مجموعه شهر فرش پایین تر از سایر فروشندگان فرش تمام شده و در نتیجه خریدار هم با پایین ترین نرخ موجود در بازار مبادرت به خرید از شهر فرش می نماید.
مجموعه این اقدامات در قالب اهداف تعریف شده ی برند شهر فرش در جهت حفظ موقعیت برند، افزایش فروش و افزایش رضایت مشتریان و مخاطبان این برند انجام گرفته است.
لذا در شرایط پیش رو که بازار به نقطه آرامش رسیده و شاهد نرخ های متغیر هر روزه ی ارز و طلا نیستیم، این مجموعه در نظر دارد با کاهش قیمت فرش گامی دیگر در جهت افزایش رضایت مشتریان و هم حفظ رکورد فروش خود بردارد.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~