سئو خارجی سایت با انتشار رپورتاژ آگهی

سئو خارجی سایت با انتشار رپورتاژ آگهی

سئو خارجی سایت با انتشار رپورتاژ آگهی

دراین مطلب به آموزش سئوی خارجی سایت و میزان اهمیت آن در بهبود سئو سایت و ارتقا رتبه جایگاه کلمات کلیدی در نتایج موتور های جست و جو و تکنیک های پرکاربرد سئو خارجی می پردازیم.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، امروزه متأسفانه خیلی از صاحبان کسب و کارهای اینترنتی که به دنبال رشد سایت و افزایش فروش (با معرفی خدمات و محصولات) از راه سئو سایت هستند بدون در نظر گرفتن عامل های اصلی موتورهای جست و جو که یکی از مهم ترین آنها اقدامات سئوی خارجی سایت است، مبادرت به پیشبرد اهداف خود می کنند. در این مقاله به آموزش سئوی خارجی سایت و میزان اهمیت آن در بهبود سئو سایت و ارتقا رتبه جایگاه کلمات کلیدی در نتایج موتورهای جست و جو و تکنیک های پرکاربرد سئو خارجی (Off-Page SEO) خواهیم پرداخت.
سئو خارجی (off page seo) سایت چیست؟
به زبان ساده: سئوی خارجی سایت به مجموعه فعالیت ها و اتفاق هایی اطلاق می شود که به صورت مستقیم در سایت شما صورت نمی گیرد. این به این معنا است که سئوی خارجی شامل اقدامات و فاکتورهایی است که شما می توانید با انجام دادن انها در فضایی خارج از سایت خود، رتبه و سئو سایت خویش را بهبود بخشید. اقداماتی مانند خرید رپورتاژ آگهی، خرید بک لینک و خرید سوشیال سیگنال ها از این قبیل اقدامات هستند که در ادامه به صورت مفصل هر یک از این فاکتورها و میزان تاثیر گذاری آنها را توضیح خواهیم داد.
تفاوت سئوی داخلی و سئوی خارجی چیست؟
اگر سئو را به معنای مجموعه اقدامات برای بهینه سازی وبسایت ها برای موتورهای جست و جو در جهت بهبود رتبه و جایگاه کلمات کلیدی در نتایج بدانیم. باید بگوییم که این مجموعه اقدامات به دو زیر دسته اصلی سئوی داخلی و سئوی خارجی تقسیم می شوند:
سئو داخلی یا On-Page SEO: به مجموعه اقداماتی مانند بهبود سرعت سایت، ساختار وبسایت، تولید محتوا و… که تماماً در خود وبسایت به منظور بهبود سئوی سایت انجام می شوند را سئو داخلی یا On-Page SEO می نامد.
سئوی خارجی یا offpage seo: همانطور که گفتیم این قسمت از سئو به مجموعه اقداماتی مانند خرید رپورتاژ اگهی و خرید سوشیال سیگنال که خارج از سایت با هدف جب و تبدیل مشتریان بالقوه و همینطور سناساندن بیشتر وبسایت به موتورهای جست و جو می شود، سئوی خارجی سایت نامیده می شود.
تأثیر سئوی خارجی بر افزایش رتبه سایت
الگوریتم های موتورهای جست و جو عامل های مهمی را در رتبه بندی وبسایت ها در نظر می گیرند. که فاکتورهایی مانند دریافت بک لینک های باکیفیت و طبیعی، میزان سیگنال های دریافتی از شبکه های اجتماعی و به صورت کلی هر آنچه که سبب شود سیگنالی برای موتورهای جست و جو در خصوص برند بودن شما و صحبت شدن از نام شما در فضای وب شود جز مهم ترین آنها برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل خواهد بود. شما می توانید با رعایت اصول سئوی خارجی و پیاده سازی عامل های اصلی آن مانند دریافت بک لینک و خرید کمپین رپورتاژ اگهی و خرید سوشیال سیگنال ها که هر یک را در ادامه به صورت مفصل توضیح خواهیم داد رتبه سایت خویش را بهبود بخشید.
تأثیر رپورتاژ اگهی بر سئوی خارجی سایت

همانطور که گفتیم و می دانید سئوی خارجی سایت با مجموعه اهدافی مانند: برند سازی، دریافت بک لینک طبیعی برای رشد در موتورهای جست و جو و… انجام می شود. رپورتاژ آگهی به علت ماهیت های غیر تبلیغاتی که دارد می تواند علاوه بر در برقراری ارتباط با مخاطبین بالقوه در جهت معرفی محصول و خدمات شما در رسانه های معتبر در مواردی مانند جذب بک لینک طبیعی (که یکی از اصلی ترین عامل های موتورهای جست و جو برای رتبه بندی وبسایت ها به شمار می روند) در جهت بهبود سئو سایت و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل اقدام نمائید.
نقش لینک سازی در سئوی خارجی
جالب است بدانید متخصصین حوزه سئو، استراتژی های لینک سازی را مهم ترین بخش و قسمت سئو برای افزایش و بهبود رتبه سایت می دانند. به علت اعتباری که سایت های بزرگ و مرجع نزد موتورهای جست و جو دارند، دریافت بک لینک های باکیفیت و طبیعی از این وبسایت ها به منزله دریافت تاییدیه سایت میزبان از دید موتورهای جست و جو به حساب می آید. به زبان ساده و همانطور که در بالا توضیح دادیم، بک لینک های باکیفیت جز مهم ترین فاکتور خای موتورهای جست و جویی مانند گوگل به شمار می روند.
نحوه دریافت بک لینک: بهتر است بدانید که بهترین نوع بک لینک ها را بک لینک های طبیعی و باکیفیت می سازند. اما این نوع از استراتژی دریافت بک لینک در روزها و سالهای اولیه شروع کسب و کارها تقریباً کاری محال بوده و این نوع دریافت بک لینک در مراحل بعد از رشد اتفاق خواهد افتاد. تمامی محققان و متخصصی سئو اعتقاد دارند که بهترین روش دریافت و خرید بک لینک براش رشد کسب و کار و وبسایت در مراحل رشد خرید رپورتاژ آگهی است.
نقش سوشیال سیگنال در سئوی خارجی سایت
یکی دیگر از اصلی ترین و طبیعی ترین اقدامات و عامل های سئو خارجی سایت، دریافت سوشیال سیگنال (به مفهوم دریافت سیگنال از شبکه های اجتماعی برای سایت) است. این سیگنال ها برای موتورهای جست و جویی مانند گوگل به این معنا هستند که نام برند و وبسایت شما در شبکه های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفته و در این شبکه ها از شما و وب سایتتان صحبت به عمل می آید.
نحوه دریافت سوشیال سیگنال: دریافت سوشیال سیگنال به روش طبیعی و بدون پرداخت هزینه هم به مانند دریافت بک لینک در ایام اولیه رشد کسب و کار تقریباً محال است. ازاین رو بهترین فرایند برای در نظر گرفتن و پیاده سازی این استراتژی سئوی خارجی سایت، خرید سوشال سیگنال است.
معرفی پلت فرم لینکیار
پلتفرم لنیکیار بعنوان یکی از جامع ترین پلت فرم های تبلیغاتی داخلی، در جهت بهبود سئوی سایت و رشد کسب و کارها، خدماتی مانند: خرید رپورتاژ آگهی از رسانه های معتبر داخلی و خارجی، خرید سوشیال سیگنال و خرید بک لینک و … را در اختیار مدیران کسب و کارهای اینترنتی و وب مستران عزیز قرار می دهد. از مهم ترین خصوصیت های این پلت فرم میتوان به گارانتی پایین ترین قیمت خدمات و همینطور گارانتی ۳ ساله ماندگاری خریدها اشاره نمود.
تکنیک های سئوی خارجی سایت

در بالا به اصلی ترین تکنیک های سئوی خارجی پرداختیم و در ادامه به صورت فهرست وار به معرفی چند تکنیک کاربردی در سئوی خارجی می پردازیم؛
درج کامنت و معرفی وبسایت در سایت های معتبر
فعالیت در فروم ها و انجمن ها در جهت معرفی برند و کسب بک لینک
همکاری با اینفلوئنسرها
استفاده از خبرنامه های ایمیلی
استفاده از کمپین های پیامکی
و… این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~