واكنشی به ویدئوی دردناك از هنرمند موسیقی

واكنشی به ویدئوی دردناك از هنرمند موسیقی

واكنشی به ویدئوی دردناك از هنرمند موسیقی

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر ضمن اشاره به اخبار منتشرشده درباره مشکلات مالی یکی از هنرمندان موسیقی نواحی برای تأمین هزینه درمان فرزندش و فروش سازش و در نهایت درگذشت این کودک، اظهار داشت: در صندوق اعتباری هنر طی این دوره چهار ساله سعی کردیم تا اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه سراسر کشور عادلانه از خدمات این صندوق برخوردار شوند. باور قلبی من این است که سلبریتی های واقعی در استان ها هستند.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، سیدحسین سیدزاده تصریح کرد: پشتیبانی از هنرمندان مستعد و کمتر شناخته شده که از راه همرسان های ما به صندوق اعتباری هنر معرفی شوند از محوری ترین اهداف صندوق است.
وی ادامه داد: یکی از دستاوردهای صندوق سفر به بیشتر از ۲۰ استان و دیدار مستقیم و خارج از تشریفات اداری با بیشتر از ۴ هزار هنرمند بود. هدف سفرهای حمایتی پیگیری مطالبات هنرمندان و آگاهی آنان از خدمات صندوق بود.
سیدزاده بیان نمود: کشور ایران از نظر فرهنگی بسیار متنوع است. متأسفانه در بحث توزیع امکانات در مناطق مختلف کشور با کاستی هایی روبرو می باشیم. هنرمندان مستعد زیادی در گوشه و کنار کشور زندگی می کنند که نیازمند یاری برای ادامه راه هستند.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در ادامه اظهار داشت: اطلاعات قابل استناد و منظمی درباره هنرمندان نواحی و سایر هنرمندان مستعد استانی وجود نداشت تا بتوانیم از آنها حمایت های لازم در قالب مقررات صندوق و امکانات انجام دهیم. ازاین رو از سال ۹۷ شبکه همرسان ها را راه اندازی کردیم.
وی ضمن اشاره به اهداف این پویش و اقدامات صورت گرفته در این خصوص اظهار داشت: پویش سراسری همرسانی، شناسایی و شنیدن صدای هنرمندان با همراهی خود آنان و همرسانی برای معرفی خدمات صندوق اعتباری هنر و جلب توجه و همراهی مسؤلان، دولتمردان، اصحاب فرهنگ و هنر و عموم جامعه نسبت به مشکلات و دغدغه های هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران سراسر کشور است که بارها از راه رسانه ها اعلام نموده ایم. خوشبختانه در سرتاسر استان ها همرسان های صندوق فعال می باشند و هنرمندان زیادی به صندوق معرفی شده اند. به طور مثال در حوزه بیمه درمان تکمیلی با معرفی همرسان ها بیشتر از ۲ هزار هنرمندی که امکان پرداخت حق بیمه را نداشتند به طور مجانی از خدمات صندوق بهره مند شدند. یا در جریان زلزله سرپل ذهاب و سیل استانهای لرستان، سیستان و بلوچستان و… توانستیم هنرمندان صدمه دیده را شناسایی نماییم.
سیدزاده درباره اقدامات انجام شده برای حسن سمندری هنرمند موسیقی نواحی اظهار داشت: بعد از اطلاع از وضعیت ایشان از راه رایزنی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان بررسی های لازم انجام شد. مقرر شد تسهیلات بلاعوض به این هنرمند پرداخت گردد و از خدمات کمک مستمری هم بهره مند شوند براین اساس از جانب صندوق ماهیانه مقرری دریافت خواهند کرد.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در انتها اظهار داشت: متاسفانه جامعه فرهنگ و هنر بیشترین صدمه را از شرایط کرونا دید. وضعیت معیشتی اعضا را می دانیم. سال قبل با پیگیری های مکرر توانستیم با جذب منایع مالی از سازمان برنامه و بودجه کشور طی دومرحله کمک هرینه بیماری ایام کرونا به اعضا پرداخت نماییم. علیرغم این که تابحال بودجه ای از وزارت ارشاد دریافت نکردیم اما حق بیمه تأمین اجتماعی و سرانه درمان فصل بهار اعضا را متقبل شدیم. درصدد هستیم در صورت تأمین منابع مالی مجدد از اعضای زیر پوشش حمایت نماییم.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~