تغییر زمان برگزاری جشنواره نقش تن پوش

تغییر زمان برگزاری جشنواره نقش تن پوش

تغییر زمان برگزاری جشنواره نقش تن پوش

زمان برگزاری جشنواره ملی نقش تن پوش که قبل تر از ۱ تا ۵ مردادماه اعلام شده بود، به سبب شرایط قرمز کرونائی و تعطیلی تهران خصوصاً تعطیلی مجموعه خانه هنرمندان تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.
به گزارش مدل کودک به نقل از روابط عمومی، هشتمین جشنواره ملی نقش تن پوش، زمان برگزاری نمایشگاه این رویداد را ۱ تا ۵ مردادماه و همین طور زمان برگزاری مراسم اعلام برگزیدگان را ۵ مرداد اعلام نموده بود که به سبب شرایط ویژه ناشی از شیوع بیماری کرونا و تعطیلی تهران خصوصاً تعطیلی مجموعه خانه هنرمندان ایران تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.
محل برگزاری نمایشگاه این رویداد گالری های بهار و نامی خانه هنرمندان ایران است که پس از بهبود شرایط موجود و خارج شدن تهران از وضعیت قرمز، زمان جدید برگزاری آن اعلام خواهد شد.
هشتمین جشنواره نقش تن پوش به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر و با مشارکت اتحادیه پوشاک و حمایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانوده، معاونت فرهنگی وزات علوم، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، دانشگاه ها و دانشکده های هنری، ستاد فناوری های نرم و هویت ساز و به دبیری امین مختاری، در تابستان ۱۴۰۰ برگزار می شود.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~