پزشكان متخصص دكتر ساینا از تجربیات خود در دكتر ساینا می گویند؛ پیک۵کرونا و حل بحرانی به نام دسترسی به متخصصان با دکتر ساینا

پزشكان متخصص دكتر ساینا از تجربیات خود در دكتر ساینا می گویند؛ پیک۵کرونا و حل بحرانی به نام دسترسی به متخصصان با دکتر ساینا

پزشكان متخصص دكتر ساینا از تجربیات خود در دكتر ساینا می گویند؛ پیک۵کرونا و حل بحرانی به نام دسترسی به متخصصان با دکتر ساینا

دکتر ساینا سامانه مشاوره آنلاین پزشکی، دسترسی سریع و فوری  به بیشتر از ۲ هزارپزشک متخصص  را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان برای کاربران مهیا کرده است.

به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، این روزها وضعیت خاصی از وضعیت کرونائی در کشور حاکم است؛ نقشه ایران هر روز قرمز و قرمزتر می شود و شرایط مشکل تر از قبل. هر روز بر تعداد هموطنانی که بر اثر ویرس کرونا جان خودرا از دست می دهند افزوده می شود. شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا و ازدحام بیماران در مراکز درمانی، بیمارستان ها را به مکانی خطرناک تبدیل نموده است. در این وضعیت بحرانی سالمندان؛ کودکان و بیمارانی که بنا به دلیلهای بیماریهای زمینه ای سیستم ایمنی ضعیف تری دارند برای درمان مسائل پزشکی خود با حضور در این مکان ها بیشتر در معرض ابتلاء به این بیماری قرار دارند. در این شرایط شاید استفاده از خدمات پزشکی آنلاین بهترین و مؤثرترین راه برای حل این معادله باشد.
امکان دسترسی به بالای ۲ هزار پزشک متخصص در دکتر ساینا
این روزها و با پیشرفت پلت فرم های مشاوره آنلاین؛ خدمات متفاوت و مؤثری در حوزه خدمات پزشکی به افراد ارائه می شود. دکتر ساینا پلت فرم تخصصی مشاوره آنلاین پزشکی که بیش از ۵ سال است بصورت تخصصی دراین زمینه فعالیت دارد؛ با نگاهی متفاوت امکان مشاوره آنلاین و تلفنی برای کاربران مهیا کرده تا به آسانی، بدون ریسک تردد تا مطب پزشک و تنها با چند کلیک و بصورت فوری به بهترین متخصصان و فوق تخصص ها دسترسی پیدا کرده و موضوعات پزشکی خودرا حل کنند.
در دکتر ساینا بیش از ۲ هزار پزشک متخصص و فوق تخصص؛ در حوزه های متفاوت پزشکی مشغول فعالیتند و با قابلیت تماس فوری که دکتر ساینا در اختیار کاربران قرار داده بیماران در کمترین زمان ممکن می توانند به نتیجه ویزیت و مشاوره خود دسترسی پیدا کنند. از مزایای مشاوره پزشکی آنلاین با دکتر ساینا می توان به نکات مهمی چون کاهش هزینه ها؛ جلوگیری از رفت و آمد غیر ضروری و دسترسی راحت و سریع تر به پزشکان و صد البته پشتیبانی ۲۴ ساعته اشاره نمود.
در حال حاضردکتر ساینا مشاوره های تلفنی و آنلاین در حوزه های متفاوتی چون از روان پزشکی، قلب و عروق، پوست و مو، ارتوپدی، چشم پزشکی، زنان و زایمان، داخلی، گوارش و کبد، دندانپزشکی، کودکان، نورولوژی، بیماریهای عفونی، سرطان و … ارائه می دهد و علاوه بر آن جهت رفاه حال مراجعین باتوجه به شرایط خاص کرونا و پیک پنجم آن، با افزودن قسمتی خاص در صفحه اول امکان مشاوره آنلاین سریع برای بیماران کرونائی را نیز مهیا کرده است.
مشاوره پزشکی آنلاین؛ یک روش علمی پیشرفته در دنیا
شاید یکی از مهم ترین نگرانی ها در مشاوره آنلاین پزشکی این باشد که بیمار نتواند به آسانی و اندازه ویزیت حضوری مشکلات خودرا عنوان کند و یا این که دسترسی به دکتر سخت باشد و تایم محدودی از جانب پزشک برای کاربر در نظر گرفته شده باشد.
اما شاید برایتان جالب باشد که در جریان باشید اتفاقاً دسترسی به بهترین متخصصان به شکلی سریع تر و فوری تر به صورت تلفنی و آنلاین در دکتر ساینا به آسانی امکان پذیر است و پزشکان نیز بنا به رسالتی که دارند به بهترین شکل ممکن و با صرف زمانی طولانی مشکلات بیماران را ارزیابی کرده و ویزیت انجام می دهند.
سید جواد محمدی متخصص و جراح گوش، حلق و بینی با سابقه ای سی ساله در دنیای پزشکی و یکی از پزشکان فعال در دکتر سیانادر خصوص Telemedicine یا پزشکی ار راه دور می گوید: « پزشکی از راه دور؛ رشته جدید دانشگاهی است که در تمام مراکز علمی پیشرفته دنیا در سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته است. پزشکی ازراه دور در دوره ای که بیماری کووید ۱۹ شیوع پیدا کرده از اهمیت و ارزش به سزایی برخوردار شده و در جهت حفظ و ارتقای سلامت جامعه کمک شایانی کرده است. من هم بعنوان عضوی از جامعه پزشکی وظیفه خود می دانم از استارتاپ هایی همچون دکتر ساینا که در جهت سلامت جامعه فعالیت می نمایند و بیمارانی که از این سامانه استفاده می نمایند حمایت کنم. بنابر همین دلیل، پاسخ به مشاوره های پزشکی کاربران دکتر ساینا را در اولویت کاری خودم قرار داده و در طول روز حدود ۶ ساعت از زمانم را به ویزیت و مشاوره کاربران اختصاص می دهم.»

زهره خداشناس متخصص پوست و مو یکی از پزشکان فعال در دکتر ساینا نیز در این خصوص با بیان این که در طول روز حدود ۶ ساعت از زمان خودرا صرف ویزیت ومشاوره کاربران دکتر ساینا می کند تاکید می کند: «تعداد کاربرانی که مشاوره آنلاین دریافت می کنند هر روز درحال افزایش است و در طول روز حدود ۶ ساعت از زمان من به ویزیت و مشاوره مراجعین آنلاینم سپری می شود. بیمارانی که درخواست مشاوره آنلاین دارند برای من از اولویت بالایی برخوردار می باشند چون بیشتر افراد از شهرستان هایی هستند که عموماً دسترسی به متخصص پوست ندارند. در وضعیت کرونائی حاکم بر کشور، در بیشتر مواقع اگر بیمار بصورت حضوری ویزیت نشود طبیعتاً خیلی بهتر است. چون افراد هم امکان ناقل بودن و انتقال بیماری را دارند و هم ریسک آلوده شدن در مطب نیز در کمین است. از طرفی چون یکی از شایع ترین علایم کرونا، مشکلات پوستی است در مراجعه حضوری امکان ریسک و انتقال خیلی بالاتر می رود. باتوجه به این دلیلهای مشاوره آنلاین در خیلی از موارد هم برای بیمار و هم پزشک می تواند گزینه بهتری باشد.»
مریم حیدرزاده، متخصص زنان و یکی ازز پزشکان فعال در بستر دکتر ساینا در ارتباط با تجربه ویزیت بیماران در بستر دکتر ساینا می گوید: «زمان من اکثراً در صورتیکه در اتاق عمل یا مطب نباشم؛ به پاسخ دهی به مشاوره های آنلاین بیماران سپری می شود. و درخواست های آنلاین از اولویت بالایی برایم برخوردار می باشند و اهتمام می کنم در سریع ترین زمان ممکن پاسخ بیماران را بدهم تا زودتر به نتیجه برسند. این روزها بیش از ۷۰ الی ۸۰ درصد کاربران می توانند به آسانی بوسیله مشاوره آنلاین ویزیت شده و مشکلات خودرا حل کنند و پاسخ دریافت نمایند. سفارش ما هم بعنوان پزشک به بیمارانمان برای حفظ سلامتی بیشترشان، در این شرایط خاص عدم مراجعه حضوری و استفاده از مشاوره های آنلاین است.»
حسن صفاریه متخصص داخلی و یکی از پزشکان فعالی که در دکتر ساینا فعالیت قابل توجهی در حوزه مشاوره پزشکی دارد نیز با عنوان این که اهمیت Telemedicine و یا پزشکی ازراه دور سال هاست و حتی قبل از شیوع بیماری کرونا مورد توجه قرار گرفته ادامه می هد: « با بروز کرونا، بحث پزشکی ازراه دور بسیار اهمیت پیدا کرده و در خلال خود، هم از انتقال بیماری جلوگیری می کند و هم آرامش خاطر بیمار و پزشک را به همراه دارد. و مهم تر این که بیمار می تواند در هر ساعت از شبانه روز اطلاعات تخصصی مورد نیاز خودرا از پزشک گرفته و درمان بموقع تر و جدی تری را دنبال کند.
شاید بهتر باشد بگوییم ارزشمندترین اقدامی که در این برهه زمانی در کنترل بیماری اتفاق افتاده، که تأثیر به سزایی هم در کنترل و عدم پیشرفت بیماری داشته همین بحث پزشکی ازراه دور است.
در گذشته بیماران فقط در ساعات خاصی در روز و با مراجعه به مطلب پزشکان توانایی ارتباط با پزشک را داشتند. اما به لطف پزشکی ازراه دور و مشاوره های آنلاین پزشکی، ارتباط بین پزشک و بیمار ساده تر شده و هم اکنون، بیمار در تمام ۲۴ ساعت روز می تواند با تمام دکترها و حتی اساتید به نام دانشگاه ها در ارتباط باشند و از مشاوره ای پیشرفته بهره ببرند.
بنابراین اینکار، کار موثریی هست باید ادامه پیدا کرده و و روزبه روز امکانات دسترسی بیمار به پزشک رو افزایش پیدا کند. در این صورت بطور قطع می توانیم از مرگ و میرهای زیادی جلوگیری کنید.»
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~