دعوت وزیر فرهنگ روسیه از وزیر ارشاد به سن پترزبورگ

دعوت وزیر فرهنگ روسیه از وزیر ارشاد به سن پترزبورگ

دعوت وزیر فرهنگ روسیه از وزیر ارشاد به سن پترزبورگ

مدل کودک: وزیر فرهنگ فدراسیون روسیه در پیامی انتصاب محمدمهدی اسماعیلی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران را تبریک گفت و از او جهت شرکت در نهمین همایش بین المللی فرهنگی سن پترزبورگ دعوت کرد.
به گزارش مدل کودک به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیام اولگا لیوبیمورا برای اسماعیلی آمده است:
«انتصاب شایسته حضرتعالی را به سمت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک عرض می کنم. گفت وگوهای فرهنگی میان کشورهایمان دارای پیشینه ای عالی، چندوجهی و عمیق است و تأثیر مثبت بر مجموع همکاریهای دوجانبه دارد. معتقدم ارتباطات فرهنگی بین مردمان روسیه و ایران با مدیریت حضرتعالی از توسعه پویا برخوردار خواهد شد.»
وزیر فرهنگ فدراسیون روسیه همین طور با اشاره به نهمین همایش بین المللی فرهنگی سن پترزبورگ، با دعوت از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور در این رویداد فرهنگی، فراهم کردن فضا برای گفت وگوهای باز، تبادل آزادانه دیدگاه ها و ارتباطات غیررسمی در داخل جامعه بین المللی فرهنگی را از اهداف مهم آن برشمرد.
نهمین همایش بین المللی فرهنگی سنت پترزبورگ، ۱۱ تا ۱۳ نوامبر ۲۰۲۱ هفته دوم آبان ماه امسال در این شهر روسیه برگزار می گردد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~