بازیگران هم سایه در جشن فارغ التحصیلی هنرجویان افغانستانی

بازیگران هم سایه در جشن فارغ التحصیلی هنرجویان افغانستانی

بازیگران هم سایه در جشن فارغ التحصیلی هنرجویان افغانستانی

به گزارش مدل کودک جشن انتهای دوره هنرجویان افغانستانی با حضور بازیگران اصلی سریال درحال پخش «هم سایه» برگزار گردید.
به گزارش مدل کودک به نقل از روابط عمومی سریال «هم سایه»، مراسم انتهای دوره هنرجویان افغانستانی رشته های مختلف هنری با حضور بازیگران اصلی سریال درحال پخش شبکه سه سیما عصر جمعه، ۲۶ شهریور ماه در تهران برگزار شد.
امیراحمد قزوینی، بازیگر نقش حافظ و آزاده سیفی، بازیگر نقش نورا در سریال «هم سایه» جمعه، ۲۶ شهریور ماه در مراسم انتهای دوره هنرجویان افغانستانی شرکت کردند و مدارک دانشجویانی را که توانسته بودند دوره های مختلف هنری را به خوبی پشت سر بگذارند به آنها اهدا کردند.
امیراحمد قزوینی در این مراسم ضمن اشاره به این که بازیگری هر روز احتیاج به تلاش دارد، اظهار داشت: بطور قطع در زندگی ما موانع زیادی وجود دارد اما همه باید تلاش نماییم از این موانع بگذریم و به آن هدفی که دوست داریم برسیم و هر صبحی که به امید بازیگری بلند می شویم باید تلاش نماییم.

وی بیان نمود: من در این ۱۴ سالی که در عرصه هنرهای نمایشی حضور دارم آموخته ام که باید در راه بازیگر شدن صبر پیشه کرد و این مسیر برای کسی که می خواهد بازیگر باشد و بازیگر بماند باید تا آخر عمر ادامه پیدا کند.
سپس آزاده سیفی، بازیگر دیگر سریال «هم سایه» اظهار داشت: همه ما باید برای رسیدن به هر نقطه ای در هنر و بازیگری تلاش نماییم و در این راه مهم این است که نقاط ضعف مان را به نقاط قوت تبدیل نماییم و در این راه باید تلاش بسیاری بکنیم و حتی بجنگیم.
وی افزود: باید با نابرابری هایی که وجود دارد مبارزه نماییم و آنها را تبدیل به اهرمی نماییم که ما را قوی تر کند و بطور قطع روزی که این گونه به موفقیت برسیم قدر آنرا بیشتر خواهید دانست چونکه مسیر سختی را برای رسیدن به موفقیت طی کرده اید و رسیدن به موفقیت در هر زمینه ای بطور قطع خیلی سخت است.

به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، در این مراسم ۱۵ نفر از دانشجویان افغانستانی که در زمینه های مختلف هنری همچون فن بیان، بازیگری، گویندگی و رشته های دیگر در کانون فرهنگی هنری غیرانتفاعی مام میهن دوره دیدند، مدارک انتهای دوره خویش را دریافت نمودند.
سریال «هم سایه» به کارگردانی محمدحسین غضنفری و تهیه کنندگی علی پورکیانی هر شب ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه از شبکه سوم سیما پخش می شود. مجید مظفری، مائده طهماسبی، شقایق فراهانی، پیام دهکردی، ناصر سجادی و… از بازیگران این سریال ملودرام عاشقانه هستند.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~