راهنمای ثبت شرکت و برند در موسسه نوول

راهنمای ثبت شرکت و برند در موسسه نوول

راهنمای ثبت شرکت و برند در موسسه نوول

مشاوره آسان و سریع ثبت شرکت و برند در موسسه نوول ثبت را با هزینه ای باورنکردنی دریافت کنید.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، ثبت شرکت و ثبت برند با هم تفاوت های زیادی دارند که می توانید در این حوزه مشاوره ثبت شرکت و برند را از کارشناسان حقوقی موسسه ثبت نوول دریافت کنید و یا این مقاله را که خود یک نوع مشاوره ثبت شرکت و برند نوشتاری است دنبال نمایید. شرکت دارای شخصیت حقوقی است و اشخاص شامل حقیقی و حقوقی آنرا ایجاد می کنند. در حالیکه ثبت برند یک نوع حمایت معنوی از جانب سازمان مالکیت معنوی است و برای اسم مشاغل و محصولات به کار می آید. که این اسامی پس از بررسی توسط سازمان مربوطه به مدت ده سال به ثبت می رسند. در ادامه این مطلب بیشتر در این خصوص توضیح خواهیم داد.
مشاوره ثبت شرکت رایگان آیا تا کنون فکر کرده اید اگر با شریک کاری تان گرفتار اختلاف شوید چگونه باید برای احقاق حق تان تلاش کنید و حقوق مادی و قانونی خویش را ثابت کنید؟ اگر هم شریک کاری ندارید حتما تا کنون بارها به علت این که یکی از مشاغل حقیقی هستید نتوانسته اید قرار داد های خوبی را دریافت کنید. در هر حال فرقی نمی نماید. در حالت اول شما بازنده بازی هستید در حالت دوم هم کلی فرصت های شغلی خویش را از دست داده اید. هر فعال اقتصادی برای دریافت مشاوره ثبت شرکت رایگان می تواند از راه موسسات حقوقی اقدام نماید و با بهره مندی از تجارب آنها در جهت ثبت شرکت خود اقدام نمایند و اطلاع کسب کنند. ثبت شرکت یکی از مواردی است که برای سودآوری در سالهای اخیر بسیار مدنظر فعالان اقتصادی قرار گرفته. برای انجام امور حقوقی و ثبتی در کشور باید از مشاور مجرب و کاربلد در زمینه ثبت شرکت ها یاری بخواهید. در مشاوره ثبت شرکت یکی از مباحثی که مورد بحث است ثبت شرکت چه ضرر هایی برای شغل ما دارد؟ این سوال به صورت کل غلط است. بعضی از افراد هم به علت این که همه شرکت ها تجاری هستند و باید گزارش سالانه عرضه کنند. ترس از اداره مالیات دارند. در حالیکه چه اشخاص حقیقی و کسبه جزء و چه اشخاص حقوقی و شرکتهای تجاری همه ملزم به پرداخت مالیات هستند مگر به حکم قانون معافیت مالیاتی به این اشخاص تعلق بگیرد. که ما بارها شاهد معافیت مالیاتی اشخاص حقوقی هم بوده ایم. با ثبت شرکت شما به همراه شریک یا شرکاء تان یک شخص دیگری را به وجود می آورید. این شخص با مدیریت شما بر مبنای موازین قانونی ایجاد می شود و تمام اسناد و مدارک مربوطه باید در اداره ثبت شرکت ها ثبت گردد از این لحاظ شرکت قابلیت رسمی دارد و تمام موارد در ارتباط با آن قابل استعلام و پیگیری است. بنابراین است که اعتبار اشخاص حقوقی یا شرکت ها همیشه بیشتر از اشخاص حقیقی بوده است. مشاوره ثبت برند در موسسه ثبت نوول یکی از خدمات پر طرفدار مشاوره ثبت برند و انجام قانونی و اصول موثر برای ثبت برند می باشد. ثبت برند یعنی شما نام یا نشان تجاری کسب و کارتان را به ثبت برسانید. شاید بگویید این کار چه فایده ای برای کسب و کارتان دارد؟ شما با ثبت نام یا نشان تجاری کسب و کارتان به صورت انحصاری می توانید با برند تان در ایران کار کنید و یا حتی اگر محصولات تان به سایر کشور ها عرضه می شود پس از ثبت برند در داخل کشور، برند تان را در کشور دیگری هم ثبت کنید و این امر باعث می شود تا هیچ کدام از رقبا نتوانند با برند شما کار کنند. ازاین رو هزینه ای که برای تبلیغات یا بازاریابی می کنید اثرگذار است. ثبت برند قانونی سبب ایجاد نام و اعتباری ویژه به فرد و شرکت خواهد شد. باید بدانید که ثبت برندشایسته تنها ثبت یک نام یا علامت نیست اعلام موجودیت رسمی متمایز کردن خود با رقبا در زمینه کاریتان است.
تفاوت ثبت شرکت و ثبت برند تفاوت های زیادی بین ثبت شرکت و ثبت برند وجود دارد چونکه هر دو این موارد کاملاً از هم جدا و متمایز هستند. اما به جهت اینکه بدانید هر کدام از این دو مورد در کجا و چگونه انجام می شود. در ادامه توضیحات مشخصی را عنوان کرده ایم. تفاوت در مرجع ثبت: نخستین تفاوت در این حوزه تفاوت در مرجع ثبت است، ثبت شرکت طبق قوانین مربوطه باید در اداره ثبت شرکت ها صورت گیرد، که این اداره در مرکز اداره ثبت اسناد تمام استان ها مستقر می باشد. در حالیکه ثبت برند تنها یک مرجع ثبتی دارد و آن هم اداره مالکیت معنوی است که بر مبنای قانون مالکیت معنوی از حقوق صنعتی اشخاص حمایت می کند که یکی از این حقوق برند است. تفاوت در قوانین تابع: ثبت برند تابع قانون تجارت است. که یک نوع قانون خاص می باشد و همینطور آئین نامه ها و تصویب نامه های ثبت شرکت هم شامل آن می باشد. اما ثبت برند تابع قانون ثبت اختراعات، طرح های صنعتی و علایم تجاری است و. همینطور آیین نامها و بخش نامه های سازمان مالکیت صنعتی را هم شامل می شود. تفاوت در نحوه ثبت: ثبت شرکت باید در سامانه ثبت شرکت ها درخواست داده شود و اما در مورد برند باید در سامانه مالکیت صنعتی اظهار نامه ثبت برند تنظیم و به ثبت برسد. در حالیکه ثبت شرکت فرایند ای کوتاه اما کمی پیچیده تر دارد در حالیکه برند روند طولانی تری را باید برای به ثبت رسیدن بپیماید و تنها پیچیدگی که دارد در زمان تاییدیه اولیه می باشد. تفاوت در ماهیت: از نظر ماهیتی شرکت ها دارای شخصیت حقوقی هستند و حداقل برای ثبت آنها باید دو یا چند نفر با هم توافق به تاسیس آن کنند در حالیکه برند تنها یک اسم الست که دارای مالکیت معنوی است یعنی مالک برند می تواند برند خویش را به شخص یا افراد دیگر انتقال دهد و تنها د ه سال دارای اعتبار است در حالیکه شرکت ها می توانند به مدت نا محدود هم به ثبت برسند و یا اعضاء شرکت می توانند مدت اعتباری برای شرکت مشخص کنند.
چرا موسسه ثبت نوول؟ بطور قطع شما هم به دنبال مشاوره ثبت شرکت و یا ثبت برند رفته اید و از راه تماس با چند موسسه متوجه تفاوت قیمت های زیادی شده اید. در بسیاری از مشاوره های ثبت شرکت و یا ثبت برند روش کار موسسات دیگر بدین منوال است که به صورت کامل با موکل عدم صداقت داشته باشند و با هزینه کمتری همکاری شما با مجموعه خودشان را آغاز کنند. دقیقه این قیمت های پایین مانند دانه های ریخته شده بر روی تور شکارچی است و پس از عقد قرار داد خواهید فهمید هزینه اعلام شده هزینه تمام شده نیست. اما در موسسه ثبت نوول رسم دیگری وجود دارد. مشاوران ما با صداقت کامل تمام موارد را اعلام می کنند. جهت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت و برند با موسسه نوول (nocr-ag.ir) در تماس باشید. آدرس و شماره تماس: کرج میدان آزادگان به سمت میدان طالقانی، بلوار طالقانی شمالس برج سایه طبقه ۲ شعبه کرج: ۰۲۶۳۲۱۳۷ شعبه تهران: ۰۲۱۲۶۶۵۵۱۱۹
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~