چطور در حصار نوین الماس توری مش را با بهترین قیمت بخریم؟

چطور در حصار نوین الماس توری مش را با بهترین قیمت بخریم؟

چطور در حصار نوین الماس توری مش را با بهترین قیمت بخریم؟

به گزارش مدل کودک در این مطلب توری مش را معرفی کرده و درباره روش تولید و ساخت توری مش اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، حتما در انجام پروژه های ساختمانی مختلف، استفاده از توری مش را دیده اید، این محصول عمدتا در ساخت پروژه های بزرگ و کوچک ساختمانی و صنعتی به منظور مسلح کردن بتن، کف سازی و همینطور نرده کشی و.. استفاده می شود. ما در این مطلب می خواهیم به معرفی این محصول پرداخته و درباره روش تولید و ساخت توری مش اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم و ضمن بررسی مزایای بکارگیری آن در صنایع مختلف به نکاتی اشاره خواهیم کرد که در قیمت توری مش اثرگذار می باشد. در پایان هم صنایع مفتولی حصار نوین الماس بزرگترین تولید کننده محصولات مفتولی را به شما معرفی خواهیم کرد که میتوانید انواع توری از قبیل توری مرغی، توری حصاری، توری گابیون، توری مش و همینطور مفتول گالوانیزه را از این مجموعه خریداری نمایید. توری مش چیست و چه کاربردی دارد؟ در ساخت هر سازه ای با عنایت به طراحی آن از مصالح مختلفی استفاده میشود و از آهن الات و مکانیسم هایی استفاده می شود که امکان دارد با ساختار سازهای دیگر تفاوت داشته باشد. بعنوان مثال امکان دارد شما در بخشی از ساختمان از میلگرد استفاده کنید و برای قسمتی دیگر ترجیحتان این باشد که جهت استقامت بیشتر از تیرآهن استفاده نمایید. توری مش یا توری جوشی به صورت مشبک و از جنس فلز ساخته میشود. فلزی که برای ساخت این محصول مورد استفاده قرار می گیرد از مفتول آهن و گالوانیزه است که اغلب به رنگ سیاه ساخته شده و در انواع مختلفی شامل توری مش پنلی، آجدار و فولادی به بازار عرضه می شود. یک نکته مهم در تولید و ساخت توری مش وجود دارد و آن هم ضخامت توری مش است که با عنایت به استفاده هایی که مقرر است در ساخت سازه از آن صورت گیرد از مفتول های مختلف با ضخامت های متعدد تولید می شود. این محصول در صنعت ساختمان سازی موارد استفاده بسیاری دارد و میتوان از آن جهت مسلح کردن بتن فونداسیون، ساخت پی و دیوار و سقف، کف استخرها، نرده کشی و ایجاد موانع و حصارکشی دور انبارها و کارخانجات، پارکینگ ها، اتوبان ها و فرودگاه ها و همینطور برای استفاده در سقف کامپوزیت، کانال سازی جهت پل سازی، مترو و تونل های آن و در ساخت کانال های آبرسانی و… استفاده نمود. قیمت توری مش بر چه اساسی محاسبه می شود؟ اصولا قیمت توری مش بر مبنای سایز و نوع میلگرد و مفتولی که در تولید آن به کار رفته و همینطور بر مبنای اندازه چشمه های آن محاسبه می شود. بعنوان مثال از میلگردهای ساده و آجدار که دارای سایزهایی شامل ۴، ۶، ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۴ میلیمتر هستند در تولید و ساخت توری مش با چشمه هایی به ابعاد ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵، ۳۰ سانتیمتر استفاده می شود.
تولید توری مش با چه روشی صورت می گیرد و چه انواعی دارد؟ روش تولید توری مش آهنی به این صورت است که میلگردها و یا مفتول های آهنی روی هم قرار گرفته و با استفاده از دستگاههای اتوماتیک به یکدیگر جوش داده می شوند و چشمه هایی مربع شکل ایجاد می شود. به همین علت است که به آن توری جوشی هم گفته می شود. توری مش به دو صورت رولی و برگی در بازار موجود است که نوع رولی آن با استفاده از مفتول های آهنی به قطر ۲.۵ تا ۵ سانتیمتر و مدل توری مش برگی در ابعاد ۱ متر در ۲ متر و با استفاده از میلگردهایی با ضخامت ۴ تا ۶ میلیمتر تولید می شود. عمدتا مهندسان سازه از توری مش رولی و برگی با عنایت به ساختار و اندازه هایی که دارد، در ساخت سازه های مختلف و به منظور ایجاد کف در داخل بتون استفاده می نمایند. مزایای استفاده از توری مش استفاده از توری مش نسبت به سایر روش های استفاده از میلگرد در ساخت هر سازهای مقرون به صرفه تر است. به علت آن که توری مش با استفاده از جوش های نقطه ای و به صورت منظم ساخته شده است از مقاومت بالایی بهرهمند میباشد. جهت رعایت کامل بند نهم مقررات ملی ساختمان و بالا بردن مقاومت ساختمان می توان از این محصول استفاده نمود. استفاده از یک شبکه میلگردی مانند توری مش کمک میکند تا سرعت عمل شما نسبت به استفاده از میلگردهای شاخه ای افزایش یابد. حمل و جابجایی آن آسان است. هزینه های استفاده و نصب توری مش به نسبت سایر محصولات پایین تر است. در نهایت هم لازم است گفته شود درصورتیکه در تولید توری مش از میلگردهای بیشتر استفاده شده باشد و سایز چشمه ها کوچکتر باشد قیمت آن بیشتر خواهد بود و در مقابل توری مش با میلگردهایی با قطر متر و چشمه هایی بزرگتر، قیمت کمتری خواهند داشت. هنگام خرید توری مش به چه نکاتی باید توجه کرد؟ به علت آن که توری مش کاربرد زیاد و گستردهای در صنعت سازه دارد طبیعتا با عنایت به نوع کاربرد، نوع ساخت و همینطور متراژی که جهت استفاده در نظر گرفته می شود، خرید توری مش صورت می گیرد. بدین منظور لازم است هنگام خرید این محصول به نکاتی از قبیل نوع، جنس و سایز میلگرد و اندازه چشمه ها و همینطور جایی که مقرر است توری مش مورد استفاده قرار گیرد توجه داشته باشید. شرکت حصار نوین الماس یکی از مجموعه هایی است که در زمینه تولید و عرضه انواع توری مش فعالیت دارد و این محصول را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار داده است. از مشتریان معروف برای خرید توری مش در بین سایت های فروشگاهی می توان، شرکت آهن آنلاین، اصفهان آهن، شهر آهن، آهن پخش و شهرمفتول که از حصار نوین الماس خرید می کنند را نام برد. صنایع مفتولی حصار نوین الماس بیشتر از ۳۰ سال است که در زمینه تولید و توزیع محصولات مفتولی از قبیل سیم خاردار، توری مش یا توری جوشی، توری حصاری و انواع توری مرغی، توری گابیون و مفتول گالوانیزه فعالیت دارد و در این حوزه شناخته شده است. در مجموعه تولیدی حصار نوین الماس تیمی متشکل از متخصصان و صنعتگران مشغول به کارند که با برخورداری از دانش علمی و بهره مندی از فناوری های روز توانسته اند محصولات مختلفی را تولید و به بازار عرضه نمایند. برای خرید توری مش و سایر محصولات مفتولی این مجموعه می توانید علاوه بر رفتن به صورت حضوری، سری به سایت این شرکت به آدرس الکترونیکی https: //hesarnovinalmas.com بزنید و تمامی محصولات ساخته شده توسط این برند را ببینید و با استعلام قیمت از تیم فروش این مجموعه، نسبت به خرید اقدام نمایید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~