۹ لوازم برقی در آشپزخانه که هیچگاه استفاده نخواهید کرد!

۹ لوازم برقی در آشپزخانه که هیچگاه استفاده نخواهید کرد!

۹ لوازم برقی در آشپزخانه که هیچگاه استفاده نخواهید کرد!

اگر می خواهید با این لوازم برقی آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، آیا عاشق آشپزی یا شیرینی پزی هستید؟ اگر این طور است احیانا فروشگاه های لوازم برقی آشپزخانه ای را می شناسید که شما را برای خرید لوازم گوناگون وسوسه می کنند. بااینکه تولیدکنندگان و فروشندگان این لوازم برقی به شما وعده می دهند که این لوازم کارهای خاصی را خیلی سریع انجام می دهند اما خرید خیلی از این وسایل جذاب، تنها موجب می شود که پول شما هدر برود. در ادامه با لوازم برقی ای آشنا می شوید که پیش از خرید آنها لازم است بیشتر فکر کنید. بااینکه این لوازم برای انجام کارهای جدید طراحی شده اند اما بیشتر این وسایل، پیش از این که راهی جهت استفاده از آنها پیدا کنید، تنها در گوشه ای از آشپزخانه خاک می خورند. اگر می خواهید با این لوازم برقی آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.
۱. آبمیوه گیری
آیا هر روز آبمیوه می نوشید؟ اگر این طور است یک آبمیوه گیری ارزش این را دارد که قسمتی از فضای آشپزخانه شما را اشغال کند اما اگر به ندرت آبمیوه می نوشید یا عمدتاً از میوه هایی استفاده می کنید که به آسانی بصورت دستی می توان آب آنها را گرفت، خرید آبمیوه گیری نمی تواند ایده خوبی باشد. اگر می خواهید آبمیوه گیری بخرید، آبمیوه گیری بوش می تواند یکی از بهترین دستگاه های آبمیوه گیری موجود در بازار باشد که در مدلهای چهار کاره و تک کاره دردسترس است. قیمت آب میوه گیری بوش بسته به مدل آن متفاوت می باشد.
۲. اسپیرالایزر سبزیجات
بلاگرهای غذا، ایده اسپیرالایزر سبزیجات را به شدت دوست دارند. این دستگاه می تواند سبزیجاتی مثل کدوسبز را بصورت رشته هایی مانند اسپاگتی تبدیل کند. اسپیرالایزر سبزیجات بر روی پیشخوان آشپزخانه خیلی از بلاگرهای غذا که از رژیم غذایی فاقد گلوتن پیروی می کنند وجود دارد. بااین حال، لازم است بدانید بعد از هر بار استفاده از این دستگاه، باید زمان زیادی را صرف تمیز کردن آن کنید. این در حالیست که شما می توانید با یک سبزی پوست کن ساده که فضای کمی را در کشو اشغال می کند و قادر به انجام کارهای مختلفی نیز هست، سبزیجات را بصورت رشته ای خرد کنید.
۳. بستنی ساز

اگر هر هفته بستنی درست نمی کنید احیانا به یک بستنی ساز نیاز ندارید. این دستگاه بسیار گران است و فضای زیادی را نیز در آشپزخانه شما اشغال می کند. علاوه بر این، شما می توانید هر نوع بستنی ای را بدون نیاز به دستگاه بستنی ساز درست کنید. تنها تفاوت این است که بدون این دستگاه لازم است زمان کمی بیشتر را صرف درست کردن بستنی کنید. بااین حال، در این صورت، طعم بستنی هایتان نیز بهتر خواهد شد.
۴. توستر
در ارتباط با نان، داشتن توستر احیانا آن قدر که تصور می کنید ضروری نیست. بااینکه این دستگاه فضای کمی را در آشپزخانه اشغال می کند اما تنها کاری که می تواند انجام دهد برشته کردن نان است. اگر می خواهید دستگاهی داشته باشید که کارایی بیشتری داشته باشد، آون توستر می تواند انتخاب مناسب تری باشد. شما نه فقط می توانید با این دستگاه، نان ها را برشته کنید، بلکه می توانید سبزیجات را نیز در آن برشته کنید و سیب زمینی ها را نیز در آن بپزید.
۵. کرپ ساز
اگر هر روز در خانه پنکیک درست نمی کنید، به دستگاه کرپ ساز نیز نیازی نخواهید داشت. خرید این وسیله برقی می تواند فضای زیادی را در آشپزخانه شما اشغال کند. کرپ ساز دارای یک سطح گرد و نچسب است که با تابه های نچسب شباهت زیادی دارد. بدین سبب اگر می خواهید پنکیک درست کنید، لازم است بدانید که برای این کار نیاز به لوازم برقی تخصصی ندارید.
۶. کاپوچینوساز
اگر به کاپوچینو علاقه زیادی دارید، ممکنست تمایل زیادی به خرید دستگاه کاپوچینوساز داشته باشید. بااین حال، لازم است بدانید بااینکه با این دستگاه می توانید کاپوچینوی خوشمزه ای را درست کنید اما برای این کار، دردسرهای زیادی را باید پشت سر بگذارید و ممکنست این مسئله موجب شود که بعد از مدتی، استفاده از دستگاه را کنار بگذارید.
اگر به نوشیدنی های کافئین دار علاقه زیادی دارید ممکنست خرید دستگاه چای ساز تصمیم مناسب تری باشد و نسبت به دستگاه کاپوچینوساز قابلیت استفاده بیشتری را داشته باشد. یکی از انواع مناسب چای ساز، مدل چای نوش از بین انواع چای ساز پارس خزر است که می توانید آنرا در رنگ های متنوع ازجمله رنگ مشکی بوسیله خرید اینترنتی تهیه کنید. همچنین، لازم است بدانید قیمت این چای ساز با چای ساز شیشه ای متفاوت می باشد.
۷. درب قوطی بازکن برقی

اگر دائما در باز کردن قوطی های کنسرو با مشکل مواجهید، خرید درب قوطی بازکن برقی می تواند برای شما جذاب باشد. بااین حال، شما برای باز کردن کنسرو هلو یا کنسرو سبزیجات، نیازی به درب قوطی بازکن برقی ندارید. می توانید به این منظور ابزار درب قوطی بازکن دستی باکیفیتی را بخرید و با بهره گیری از آن به آسانی در کنسروها را باز کنید.
۸. گوشت کوب برقی
خرید گوشت کوب برقی می تواند سرمایه گذاری خوبی به نظر برسد. از این گذشته، با بهره گیری از این دستگاه می توانید سس ها و سوپ ها را به خوبی مخلوط کنید. بااین حال، اگر فکر می کنید مخلوط کن می تواند آشپزخانه شما را کثیف کند، احیانا طرز کار گوشت کوب برقی را ندیده اید. هرچقدر که مراقب باشید، استفاده از گوشت کوب برقی موجب می شود که مواد غذایی در سراسر آشپزخانه پاشیده شود. بنابراین، نه فقط خرید این دستگاه به مدلول هدر دادن پول است، بلکه می تواند زمان شما را نیز هدر بدهید برای اینکه باید بعد از استفاده از گوشت کوب برقی زمان زیادی را صرف تمیز کردن آشپزخانه کنید.
۹. خشک کن میوه و سبزی
اگر به میوه و سبزی خشک به شدت نیاز دارید، خرید این دستگاه می تواند فکر خوبی باشد اما اگر اینگونه نیست بهتر است از خرید آن صرف نظر کنید. دستگاه خشک کن میوه و سبزی، نه فقط فضای زیادی را در آشپزخانه شما اشغال می کند بلکه، موجب می شود پول خودرا نیز هدر بدهید.
درنهایت، بااینکه داشتن ابزار مخصوص برای انجام هر یک از بخش های آشپزی می تواند جذاب باشد اما خیلی از این وسایل برقی آشپزخانه درنهایت، به اندازه کافی قابل استفاده نیستند و تنها موجب هدر دادن پول شما می شوند. بنابراین، اگر می خواهید در وقت و هزینه ها صرفه جویی کنید لوازم برقی غیرقابل استفاده را نخرید و در عوض اهتمام کنید لوازم برقی پرکاربرد با کیفیت را خریداری کنید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~