وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: دولت به همان اندازه که به معیشت توجه دارد، به فرهنگ و هنر هم اهمیت می دهد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: دولت به همان اندازه که به معیشت توجه دارد، به فرهنگ و هنر هم اهمیت می دهد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: دولت به همان اندازه که به معیشت توجه دارد، به فرهنگ و هنر هم اهمیت می دهد

به گزارش مدل کودک آذربایجان شرقی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به وجود توازن در برنامه های توسعه ای دولت مردمی، اظهار داشت: دولت به همان اندازه که به معیشت توجه دارد، به فرهنگ و هنر هم اهمیت می دهد.

محمدمهدی اسماعیلی در همایش روز جوان که با حضور تعدادی از اهالی فرهنگ و هنر ملکان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار نمود: دولت برای تعطیلات عید بسته ی حمایتی آماده کرده و برای نخستین بار سرانه ی فرهنگی همچون فیلم و کتاب را هم پیشبینی کرده است.

وی افزود: دولت انقلابی بنا دارد تا عدالت فرهنگی را به نحو کامل و جامع در سطح کشور پیاده کند که یکی از مصادیق آن آموزش ۴۰ هزار هنرآموز در ۷۲ شهرستان و در ۵۰ رشته مختلف به صورت مجانی است.

وی همینطور تکمیل طرح های نیمه تمام را از اولویت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برشمرد و اضافه کرد: بزودی قرارگاه محرومیت زدایی از فرهنگ و هنر هم راه اندازی می شود چون که مردم باید به صورت عادلانه از امکانات فرهنگی استفاده کنند و برای محرومیت زدایی از عرصه ی فرهنگی و هنری ملکان هم در مسافرت استانی رئیس جمهوری به آذربایجان شرقی، برنامه های قابل توجهی پیشبینی خواهد شد.

اسماعیلی همینطور ابراز امیدواری کرد که در سایه ی حمایت مجلس و تلاش جوانان انقلابی، پیشرفت روز افزون در عرصه ی فرهنگی و هنری کشور حاصل شود.

وزیر جوان دولت سیزدهم الگویی برای جوانان ایران اسلامی است

نماینده ی مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی نیز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را وزیر گام دومی و جهادی اطلاق کرد و اظهار داشت: وزیر جوان دولت سیزدهم الگویی برای جوانان ایران اسلامی است.

سیدعلی موسوی افزود: نظام اسلامی به جوانان اعتماد دارد و گام دوم انقلاب به پشتوانه ی همین جوانان شاهد پیشرفت های روز افزون است.

وی با اشاره به اینکه مجلس انقلابی هم در کنار دولت قرار دارد، تصریح کرد: ما به پشتوانه ی همین جوانان در مقابل دشمنان ایستاده ایم و تحریم ها را هم با پیروزی پشت سر خواهیم گذاشت.

به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، در جریان چهارمین سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به آذربایجان شرقی راه اندازی سه طرح فرهنگی – هنری در مناطق محروم شهرستان ملکان کلنگ زنی شده که توسط شهرداری و خیّرین راه اندازی خواهد شد.

همچنین اسماعیلی در جریان این سفر از مجتمع فرهنگی و هنری ملکان هم بازدید و ابراز امیدواری کرد طرح این مجتمع در آینده ای نزدیک تکمیل شود.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~