برنامه های نمایشگاه ملی اسباب بازی

برنامه های نمایشگاه ملی اسباب بازی

برنامه های نمایشگاه ملی اسباب بازی

به گزارش مدل کودک برنامه های نمایشگاه هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی که از روز گذشته آغازبه کار کرده اعلام شد؛ طبق این برنامه، «عمو مهربان» در روز چهارم به نمایشگاه می آید. همینطور پنجمین دورهمی فعالان صنعت بازی و اسباب بازی در سومین روز نمایشگاه و بازار فروش اسباب بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی برگزار می گردد.
به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در ایام برگزاری نمایشگاه هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی، کارگاه های مهارتی و هنری با حضور مربیان کانون از ساعت ۱۷ تا ۱ صبح برگزار می گردد.
برنامه تلویزیونی «مَل مَل» در محل کانون در سه سانس ۱۶ تا ۱۷، ۱۸ تا ۱۹ و ۲۰ تا ۲۱ ضبط و از ساعت ۱۶ سه شنبه ۲۳ فروردین ماه در چارچوب برنامه ای یک ساعته از شبکه پویا روی آنتن خواهد رفت و پخش آن به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.
همینطور «عمو مهربان» و گروه مترو در روز چهارم نمایشگاه (چهارشنبه ۲۴ فروردین) از ساعت ۲۱: ۳۰ تا ۲۳: ۳۰ در محل برگزاری نمایشگاه برنامه خویش را برای مخاطبان جشنواره اجرا خواهند کرد.
اجرای برنامه در محوطه باز نمایشگاه شامل مسابقه، سرگرمی، بازی، نمایش و نقالی در ساعتهای ۱۸ تا ۱۹: ۳۰، ۱۹: ۳۰ تا ۲۲ و ۲۲: ۳۰ تا ۲۴ از دیگر بخش های نمایشگاه در ایام دوم تا هفتم جشنواره خواهد بود.
برنامه تلویزیونی «رخداد» هر روز در محل نمایشگاه ضبط می شود و از دوشنبه ۲۲ فروردین ماه، هر روز تا آخر این رویداد، از ساعت ۱۵: ۳۰ به مدت ۱۰ دقیقه از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

پنجمین دورهمی فعالان صنعت بازی و اسباب بازی برگزار می شود
پنجمین دورهمی فعالان صنعت بازی و اسباب بازی در سومین روز نمایشگاه و بازار فروش اسباب بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی برگزار می گردد. پنجمین دورهمی فعالان بازی و اسباب بازی همزمان با نمایشگاه و بازار فروش اسباب بازی ایرانی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی و به صورت حضوری، ۲۳ فروردین ماه از ساعت ۱۶ در سالن کنفرانس مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.
مبحث این دورهمی تخصصی، بررسی جایگاه صنعت اسباب بازی در اکوسیستم دانش بنیان کشور خواهد بود و شرکت کنندگان در این برنامه تولیدکنندگان، پژوهشگران، طراحان و فعالان صنعت بازی و اسباب بازی کشور خواهند بود.
در این جلسه مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رئیس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی، دبیر ستاد فرهنگ، علم، هنر و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران و مدیرکل مرکز سرگرمی های سازنده و بازی های کامپیوتری به همراه مسؤلان و فعالان تأثیرگذار صنعت اسباب بازی شرکت خواهند کرد.
بر این اساس، علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و حضور در این جلسه، با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۸۷۵۶، تماس بگیرند و یا به سامانه پیامک ۰۹۳۰۲۲۶۴۰۰۰، پیام ارسال نمایند.
نمایشگاه و بازار فروش اسباب بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی مصادف با ایام ماه رمضان از ۲۱ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ تا ۱ صبح در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می گردد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~