همین امروز کولرهای آبی و گازی را سرویس کنید

همین امروز کولرهای آبی و گازی را سرویس کنید

همین امروز کولرهای آبی و گازی را سرویس کنید

به گزارش مدل کودک هرگاه احساس کردید که کولر با مشکل مواجه می باشد و یا هر یک از اجزای آن خراب است از تعمیرکار کولر استادکار بخواهید برای سرویس و تعمیر کولر آبی به شما کمک نماید.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، تاکنون شده در گرمای تابستان تازه به فکر سرویس کردن کولر آبی و گازی بیفتید؟ یا این که در این زمان کولر خراب شده و به دنبال تعمیرکار کولر باشید تا کار باکیفیت برایتان انجام دهد؟ حتما می دانید در این مواقع پیدا کردن متخصص به این شکل چقدر کار سخت و طاقت فرسایی است. چونکه بیشتر متخصص ها سرشان شلوغ است و در دسترس نیستند.
اگر اهل استفاده از خدمات آنلاین اپلیکیشن های مختلف باشید حتما نام اپلیکیشن استادکار هم به گوشتان خورده است. این اپلیکیشن سال هاست در حوزه خدمات منزل و ساختمان و همینطور خودرو فعالیت می کند و با معرفی متخصصان حرفه ای در هر زمینه ای به شما کمک می نماید تا اگر احتیاج به خدمات دارید به بهترین نیروی خدماتی در نزدیکی خود دسترسی داشته باشید.
اما با کمک سایت استادکار نه تنها پیدا کردن متخصص برایتان ساده می شود، بلکه می توانید از افراد حرفه ای که برای این کار استفاده کنید. استادکار یک اپلیکیشن خدماتی است که در شهرهای تهران، کرج، اصفهان و پردیس فعال است و می توانید هر زمان که به هر خدمت در ارتباط با خانه و ساختمان نیاز داشتید از متخصصان آن کمک بگیرید. قیمت های این اپلیکیشن هم با عنایت به عرف بازار و با پرسجو از اتحادیه های خدماتی به دست آمده و در سایت قرار داده شده تا پیش از شروع کار حدود قیمت کار را بدانید.
سرویس و تعمیر کولر آبی با استادکار ماهر
کولر آبی یکی از پرکاربردترین انواع کولر است که برای هوای شهرهای خشک بسیار مناسب می باشد. این محصول که برای خنک کردن ساختمان آب را در پوشال های خود جاری می کند، برای آب وهوای خشک بسیار مناسب می باشد. معمولا پوشال های کولرهای آبی از دو نوع سوزنی چوبی و سلولوزی است که بهتر است هرساله پیش از روشن کردن کولر آنرا تعویض کنید. مکش کولر آبی سبب می شود به مرورزمان گردوغبار روی پوشال ها بنشیند و در طولانی مدت سبب ایجاد حساسیت های تنفسی شود. همینطور بهتر است با روغن کاری پمپ آب کولر، روغن کاری موتور و همینطور بررسی تسمه های کولر مطمئن شوید که تا دستگاه به خوبی کار می کند.
هرگاه احساس کردید که کولر با مشکل مواجه می باشد و یا هر یک از اجزای آن خراب است از تعمیرکار کولر استادکار بخواهید برای سرویس و تعمیر کولر آبی به شما کمک نماید.
تعمیر و سرویس کولر گازی با استادکار ماهر
برای سرویس کولر گازی در ابتدا باید مشکل های آن شناسایی کنید تا اگر احتیاج به تعمیر و خرید لوازم جانبی دارد، این کار صورت بگیرد.
شستشوی کویل ها و پنل داخلی یکی از اقدامات اساسی جهت راه اندازی کولر گازی است که بهتر است پیش از روشن کردن کولر صورت گیرد. اگر به متخصص تعمیر کولر گازی نیاز داشتید هم بهتر است از یک متخصص کاربلد در این حوزه کمک بگیرید و به هیچ وجه خودتان دست به اقدام تعمیر آن نزنید.

در این سال ها که استفاده از کولرهای گازی رونق بیشتری پیداکرده، این محصول طرفداران زیادی داشته باشد. البته همان گونه که کولر گازی خنکای بسیار مطبوعی تولید می کند، مصرف برق آن هم بالاست و امکان دارد در آخر ماه مجبور به پرداخت پول برق زیادی باشید.
اپلیکیشن استادکار برای تمام خدمات منزل و ساختمان
با اپلیکیشن استادکار برای پیدا کردن متخصص هر کاری لازم نیست وقت و هزینه صرف کنید بلکه در کوتاه ترین زمان می توانید به این پلت فرم مراجعه نموده، نیاز خویش را شرح دهید و متخصص موردنظرتان را پیدا کنید. برای خدمات تعمیر و سرویس کولرهای آبی و گازی هم می توانید به متخصصان استادکار اعتماد کنید.
یادتان باشد سرویس و راه اندازی سیستم های سرمایشی یک امر ضروری پیش از روشن کردن این تجهیزات در فصل تابستان است. چونکه گاهی مشکل کوچکی که می تواند پیش از روشن کردن تجهیزات سرمایشی رفع گردد، به مرورزمان بزرگ تر می شود و امکان دارد در اوج گرمای تابستان سیستم سرمایشی با مشکل مواجه شود و خراب شود. پس بهتر است برای پیشگیری ازاین گونه مشکلات، حتما سیستم های سرمایشی خویش را چک و بررسی کنید و در صورت احتیاج به تعمیر از متخصص این زمینه کمک بگیرید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~