نحوه ترمیم معدل پشت کنکوری ها

نحوه ترمیم معدل پشت کنکوری ها

نحوه ترمیم معدل پشت کنکوری ها

به گزارش مدل کودک رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش درباره نحوه و شرایط ترمیم معدل داوطلبان کنکور توضیحاتی ارائه نمود.
محسن زارعی در گفتگو با ایسنا، در اینباره اظهار نمود: بر مبنای مصوبه شورایعالی آموزش وپرورش، دانش آموزان می توانند یک بار درخواست ترمیم نمره امتحانات نهایی داشته باشند.
وی اضافه کرد: متقاضیان درخواست خویش را به منطقه عرضه می کنند و بعد از تایید کمیسیون خاص منطقه، می توانند برای ترمیم اقدام و در روزهای برگزاری امتحانات، خرداد، شهریور یا دیماه و همزمان با سایر دانش آموزان در امتحانات شرکت نمایند.
زارعی ضمن اشاره به تغییرات کنکوری در صورت ابلاغ مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی، اظهار داشت که این مصوبه کماکان اجرا می شود، اما این شرایط در ارتباط با پیش از ابلاغ و اجرای قطعی مصوبه کنکوری مذکور است و امکان دارد احتیاج به بازبینی داشته باشد که در صورت ضرورت آنرا انجام خواهیم داد.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور هم اول تیرماه سالجاری درباره ترمیم نمرات داوطلبان کنکور گفته بود این که فرد نیاز دارد ترمیم نمره داشته باشد، یکی از مسائلی است که در این حوزه مطرح است. درمورد ترمیم معدل برای پشت کنکوری ها باید تصریح کرد که اگر مصوبه ابلاغ گردید بلافاصله شورای سنجش و پذیرش تشکیل جلسه می دهد و سیاست های کنکور ۱۴۰۲ را تعیین می کند.
این در حالی است که سازمان سنجش آموزش کشور دو روز گذشته و در روز ۲۲ تیرماه با صدور اطلاعیه ای اعلام نمود که آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ بر اساس قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور مصوب سال ۱۳۹۲ مجلس شورای اسلامی، همانند آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ برگزار می گردد و در صورت ابلاغ هرگونه قانون یا مصوبه جدید، تغییرات برای آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ و به بعد اعمال خواهد شد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~