در گفت وگو با مدل كودك اعلام شد شروع به کار سامانه رتبه بندی معلمان از امروز

در گفت وگو با مدل كودك اعلام شد شروع به کار سامانه رتبه بندی معلمان از امروز

در گفت وگو با مدل كودك اعلام شد شروع به کار سامانه رتبه بندی معلمان از امروز

مدل کودک: سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش از شروع به کار «سامانه رتبه بندی» از امروز آگاهی داد و جزییات و نحوه بارگذاری مدارک لازم از طرف فرهنگیان را تشریح نمود.
سجاد سیاح در گفت و گو با ایسنا، در این باره اظهار نمود: امروز سایت را باز می نماییم، اما درباره ی ساعت شروع به کار سامانه باید اظهار داشت که ما از شب گذشته آماده بودیم و هر زمان وزیر آموزش و پرورش دستور رسمی صادر کند، سامانه را در دسترس قرار می دهیم.

وی اضافه کرد: آدرس سامانه rtb.medu.ir است و آدرسی که قبل از این اعلام شده بود آی پی تستی سامانه بود که برای برخی استانها در دسترس قرار گرفته بود.

سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش با اعلان اینکه همکاران می توانند با نام کاربری و رمز عبوری که در سامانه پروفایل داشتند وارد شوند اظهار داشت: اگر کلمه عبور را فراموش کرده باشند، دو قابلیت برای بازیابی رمز عبور پیش، بینی شده است.

سیاح اضافه کرد: فرم ها و موارد دیگر در سامانه طرح ریزی شده و کوشیدیم محیط کاربری ساده ای داشته باشد. به زودی فیلم آموزشی راهنما نیز بارگذاری و منتشر می شود.

وی همین طور اعلام نمود که بمنظور حفظ عدالت در ورود اطلاعات و جلوگیری از افزایش بیش از اندازه بار سامانه، اینطور برنامه ریزی کرده ایم که هر رقم کدملی از سمت راست (اولین رقم سمت راست کد ملی) ۲.۵ روز کاری برای ثبت نام فرصت داشته باشد و امروز از صفر آغاز می شود تا به کد ۹ برسیم. جدول زمانبندی مشخص شده است. با اینحال بعد از اتمام این زمان نیز فرصت باردیگر ای به همه همکاران که موفق به ثبت نام نشده اند داده می شود و جای استرس و نگرانی نیست.

سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش با اعلان اینکه جامعه هدف بیش از ۸۰۰ هزار نفری داریم، اصرار کرد که این اقدام بمنظور کنترل بار ورود به سامانه انجام و طی ۹ روز ثبت نام ها به انجام می رسد. تست های فنی نشان میدهد که نباید مشکل خاصی دراین زمینه داشته باشیم. سرورها و پهنای باند ویژه اختصاص داده شده و اقدامات زیرساختی و سخت افزاری انجام شده و مسئله خاصی وجود نداشته است. با اینحال همکاران ما رصد لحظه ای خواهند داشت.

سیاح در پاسخ به این که در صورت بروز مشکل، کدام بخش وزارتخانه پاسخگو است و فرهنگیان باید با چه شماره ای تماس بگیرند؟ اظهار داشت: تمام مناطق آموزش و پرورش موظف شده اند میزکار رتبه بندی داشته باشند. امروز اطلاعیه ای از طرف امور اداری یا مرکز سنجش منتشر و شماره تماس و نحوه پشتیبانی قید خواهد شد تا همکاران بتوانند پیگیری کنند.
لازم به ذکر است صادق ستاری فرد سخنگوی وزارت آموزش و پرورش نیز در این زمینه گفته، معلمان برمبنای برنامه زمان بندی شده و مبتنی بر شماره ملی خود می توانند مدارک و مستندات خودرا در این سامانه بارگذاری کنند تا برمبنای آن، نظام رتبه بندی و شایستگی و صلاحیت آنها بررسی شود و در بازه زمانی یک ماهه اقدامات لازم صورت گیرد.
بگفته وی و برمبنای هماهنگی وزارتخانه با سازمان برنامه و بودجه، تلاش بر این است که قسمتی از مطالبات فرهنگیان درباب موضوع رتبه بندی شهریور ماه بصورت علی الحساب در اختیار فرهنگیان قرار داده شود تا از ماه های آتی و با صدور احکام بتوان نسبت به اجرای تمام و کمال نظام رتبه بندی اقدام نمود.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~