نماینده مجلس اعلام كرد؛ خبر خوش مسکنی

نماینده مجلس اعلام كرد؛ خبر خوش مسکنی

نماینده مجلس اعلام كرد؛ خبر خوش مسکنی

به گزارش مدل کودک، عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس از تحویل ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تا آخر سال جاری اطلاع داد.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، اقبال شاکری در مراسم اختتامیه بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان اظهار نمود: مقرر است ۲۰۰ هزار واحد از سالانه یک میلیون واحد نهضت ملی مسکن را تعاونی ها بسازند.
وی ضمن اشاره به بالا بودن شتاب علی در کشور اضافه کرد: توسعه ای که شروع شده، این صنعت را جهانی می کند؛ گروههای دانش بنیان از نمایندگان مجلس درخواست می کنند تا بر دولت در جهت اجرای قانون پشتیبانی از شرکتهای دانش بنیان فشار بیاورند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: تفاهم نامه ای با شرکتهای خارجی با محوریت اتاق تعاون ایران امضا شود که این شرکت ها بتوانند با همتایان ایرانی خود در تعامل باشند و کمیسیون مشترک برگزار کنند و از پروژه های صنعت راه اندازی در کشور که درحال اجراست، بازدید شود و خارجی ها به توانمندی های شرکتهای عمرانی و ساخت و ساز ایرانی پی ببرند.
شاکری با تاکید بر این که ظرف ۵ تا ۶ ماه آینده بخش مهمی از طرح راه اندازی سالانه یک میلیون مسکن در دولت سیزدهم، نهایی می شود بیان نمود: ۶۰۰ هزار واحد از نهضت ملی مسکن تا آخر سال جاری تحویل داده خواهد شد و یک شوک بزرگ صنعتی به کشور وارد می شود.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~