وزیر آموزش و پرورش: سیاست دولت اتمام پروژه های نیمه تمام است

وزیر آموزش و پرورش: سیاست دولت اتمام پروژه های نیمه تمام است

وزیر آموزش و پرورش: سیاست دولت اتمام پروژه های نیمه تمام است

به گزارش مدل کودک، چهارمحال و بختیاری وزیر آموزش و پرورش ضمن اشاره به این که سیاست دولت اتمام پروژه های نیمه تمام است، اظهار داشت: در برآوردهای اولیه پروژه اردوگاه دانش آموزی سامان برای تکمیل نیازمند ۴۵ میلیارد تومان اعتبار است، پیشبینی می شود با تزریق اعتبار، این پروژه ظرف یکسال تکمیل شود.
یوسف نوری هفتم شهریورماه در آیین افتتاحیه پروژه های شهرستان سامان به مناسبت هفته دولت ضمن اشاره به این که سیاست دولت اتمام پروژه های نیمه تمام است، اظهار نمود: متاسفانه از عمر برخی پروژه های نیمه تمام کشور بیشتر از یک دهه می گذرد، این پروژه ها باید تکمیل شود.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: دولت اعتبار بسیار خوبی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در حوزه آموزش و پرورش مختص کرده است، تلاش خواهیم کرد با تخصیص اعتبار مناسب، اردوگاه دانش آموزی واقع در شهرستان سامان که عمر آن به بیشتر از سه دهه می گذرد با شتاب تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی بیان نمود: در برآوردهای اولیه پروژه اردوگاه دانش آموزی سامان برای تکمیل نیازمند ۴۵ میلیارد تومان اعتبار است، پیشبینی می شود با تزریق اعتبار، این پروژه ظرف یکسال تکمیل شود.

نوری با اشاره به اینکه ۲۸ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفرهای استانی آیت الله رئیسی به تکمیل پروژه های نیمه تمام در حوزه آموزش و پرورش اختصاص پیدا کرده است، اظهار داشت: همینطور با تزریق اعتبارات سفر ریاست جمهوری، اتمام پروژه های نیمه تمام در کشور طی دو سال آینده سرعت می گیرد.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: عدم تکمیل پروژه های نیمه تمام باعث ایجاد ناامیدی می شود، مسائلی مانند آلودگی هوا، بحران آب و پروژه های نیمه تمام اثر منفی بر روان مردم دارد.

وی با تکیه بر این که همدلی و هم افزایی بین مردم و مسؤلان باعث پیشرفت در کار می شود، تصریح کرد: جوانان و نوجوانان با استعداد بسیاری در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، شعار دولت تحقق عدالت است و باید به این سمت حرکت نماییم.

نوری در ادامه ضمن اشاره به ظرفیت های گردشگری در شهرستان سامان، خاطرنشان کرد: باید یک طرح جامع گردشگری با پیوست فرهنگی برای این شهرستان تهیه شود، فرهنگ در مقاصد گردشگری مورد توجه باشد، اگر به این مساله توجه نشود، سایر فرهنگ ها بر این منطقه مستولی می شود.

وزیر آموزش و پرورش در انتها تصریح کرد: اگر هویت از دست برود، حرکت به سمت تمدن سازی موفق نیست.

در ادامه محمدتقی گنجعلی با اشاره به اینکه ۲۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیاردریال در این شهرستان افتتاح و به بهره داری رسید، اظهار نمود: همینطور سه پروژه با اعتبار ۱۸ میلیارد کلنگ زنی شد.

سرپرست فرماندار سامان اضافه کرد: پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری شده در سامان در حوزه زیرساخت، گردشگری، مسکونی و کشاورزی است.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~