وزیر آموزش و پرورش: راهیان نور نقطه عطف است

وزیر آموزش و پرورش: راهیان نور نقطه عطف است

وزیر آموزش و پرورش: راهیان نور نقطه عطف است

به گزارش مدل کودک، هرمزگان مراسم آغاز برنامه های راهیان نور دریایی کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش در پالایشگاه ستاره خلیج فارس بندرعباس شروع شد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب استفاده از گنج و معدن عظیم هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: جوانان و نوجوانان می توانند از راه این دو اصل یعنی راهیان نور و راهیان پیشرفت کشور، با رشادت های این دوران آشنا و با اعتماد به نفس و قوی تر بتوانند وارد اداره و پیشرفت کشور شوند.

سردار قاسم قریشی اضافه کرد: همه ی انسان ها عزت، استقلال و ایستادگی را در مقابل زیاده خواهی دشمن را تحمل نمی کنند و سازش را ننگ می دانند و برای سرافرازی کشورشان تلاش می کنند و جان فشانی می کنند.

وزیر آموزش و پرورش هم در این مراسم اظهار داشت: دانش آموزان، معلمان و دانشجویان ما در همه جنبه ها موفقیت های زیادی را کسب کرده اند، اما سیاست دشمن اینست که این پیشرفت ها و این مدال های علمی جهانی را با هدف ایجاد ناامیدی کمرنگ جلوه دهد.

یوسف نوری ضمن اشاره به این که راهیان نور نقطه عطف است، اظهار نمود: بازدید از مناطق عملیاتی می تواند سیره تربیتی و پیشرفت را در میان دانش آموزان فعال کند.

وی بیان نمود: توطئه های دشمن برای مأیوس کردن مردم از ادامه راه است که ما مسؤلان باید به گوش باشیم و دانش آموزان و دانشجویان را با پیشرفت های و فناوری های دست یافته کشور آشنا نماییم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت کشور را حرکت بزرگ فرهنگی برای آگاهی بخشی به نسل جوان کشور دانست.

محمد قویدل اظهار نمود: اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت کشور که به صورت رسمی از امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش آغاز شد، یک حرکت بزرگ فرهنگی برای آگاهی بخشی به نسل جوان کشور از تاریخ پر افتخار مجاهدت و پیشرفت این سرزمین است.

وی بیان نمود: در کنار اردوهای راهیان نور دریایی دانش آموزی که با همکاری سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و بسیج دانش آموزی و هم نیروی دریایی سپاه تدارک دیده شده، اردوهای راهیان پیشرفت را هم برگزار خواهیم کرد که آشنایی دانش آموزان با جلوه های پیشرفت مبتنی بر توان داخلی را بدنبال خواهد داشت که یکی از این برنامه ها، بازدید از پالایشگاه ستاره خلیج فارس بعنوان نماد استقلال و خود کفایی کشورمان است.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~