یزدی خواه: نمی دانیم با رفتارهای دوگانه آموزش وپرورش چگونه برخورد کنیم

یزدی خواه: نمی دانیم با رفتارهای دوگانه آموزش وپرورش چگونه برخورد کنیم

یزدی خواه: نمی دانیم با رفتارهای دوگانه آموزش وپرورش چگونه برخورد کنیم

به گزارش مدل کودک، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تراکم در کلاس های درسی و کیفیت آموزش در مدارس دولتی از مشکلات آموزش و پرورش به شمار رفته که باید تدابیر لازم زودتر اتخاذ شود.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، سید علی یزدی خواه در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: ما نمی دانیم با رفتارهای دوگانه وزارت آموزش وپرورش باید چگونه برخورد نماییم. از یک سو استخدام نیروهای مهرآفرین را به تعویق انداختند تا در نهایت مجلس در لایحه ترمیم حقوق آنرا مصوب کند؛ از یک سو به استانها لیستی ارسال کردند تا معلمان مهرآفرین را به عنوان نیروهای خرید خدمات آموزشی بهره گیرند.
ایشان سپس اظهار داشت: تراکم کلاس های درسی، کیفیت آموزش در مدارس دولتی، عدم رسیدن بموقع کتاب به تمام مدارس و کمبود معلم از مشکلات اساسی آموزش وپرورش است که باید به آنها توجه گردد. از سویی دیگر پاداش اختتام خدمت معلمان پس از یک سال هنوز پرداخت نشده است و سرانه مدارس نیز چند سال است که پرداخت نشده است. باید به این موضوعات رسیدگی عاجل شود.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~