تولیت آستان قدس رضوی: اعتماد به ظرفیت‎های داخلی و تلاش مستمر رمز عبور از تحریم هاست

تولیت آستان قدس رضوی: اعتماد به ظرفیت‎های داخلی و تلاش مستمر رمز عبور از تحریم هاست

تولیت آستان قدس رضوی: اعتماد به ظرفیت‎های داخلی و تلاش مستمر رمز عبور از تحریم هاست

به گزارش مدل کودک، مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی اعتماد به ظرفیت‎های داخلی، توان متخصصان جوان و کار و تلاش مستمر را رمز عبور و خنثی سازی تحریم های ظالمانه دشمن دانست.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، حجت الاسلام احمد مروی در مراسم افتتاح طرح توسعه سه هزار تنی ظرفیت تولید یک شرکت خمیرمایه از کار و تلاش مدیران، مهندسان و کارگران سخت کوش این واحد تولید قدردانی و اظهار نمود: به سهم خود متواضعانه از زحمات و تلاشهای پرارزش و صادقانه شما دست اندرکاران و کارگران این مجموعه صنعتی که برای تولید محصولات غذایی سالم برای مردم می کوشید، تشکر و قدردانی می کنم.
تولیت آستان قدس رضوی بر اهمیت نقش غذای سالم در تأمین سلامت جامعه تاکید و اضافه کرد: اولویت و نگاه تولید غذای سالم برای مردم همچنان بر این شرکت حاکم است و محصولات تولیدی خمیرمایه که در «نان» بعنوان قوت غالب مردم کاربرد دارد؛ باید از سالم ترین و با کیفیت ترین تولیدات باشند.
وی با تاکید بر این که علاوه بر کمیت باید حفظ کیفیت محصولات تولیدی هم موردتوجه جدی باشد، خاطرنشان کرد: سلامت محصولات غذایی مهم ترین هدف صنایع غذایی آستان قدس است، چونکه این محصولات بر ارتقای سلامت مردم تاثیر دارد.
حجت الاسلام مروی با اشاره به اینکه شرکتهای تولیدی آستان قدس باید پیشتاز تولیدات کیفی و کمی باشند؛ اظهار نمود: خمیرمایه با کیفیت و سالم نیاز کشور است و چشم انداز این مجموعه تولیدی باید تأمین نیازهای ایران، منطقه و سایر کشورها باشد؛ چونکه در وهله اول کاری انسانی و خیرخواهانه و سپس اقدامی در جهت تقویت اقتصاد کشور است؛ البته در این حوزه باید مراقب بود که وارد رقابت با بخش خصوصی داخلی نشوید.
تولیت آستان قدس رضوی در ادامه به اهمیت همت بلند و تلاش مضاعف برای پیشرفت بی حدومرز تاکید و ضمن اشاره به آیات و روایات اسلامی در مورد مدح و ستایش همت عالی، خاطرنشان کرد: آدمی باهمت بلند می تواند به مقاصد عالی برسد و خشنودی خداوند را کسب کند؛ در حدیثی امام صادق (ع) می فرمایند: «ارزش هرکس به مقدار همت بلند اوست»؛ شخصی از حضرت پیامبر گرامی اسلامی حضرت محمد (ص) سؤال کرد «یا رسول الله دو کبوتری که در هوا درحال پرواز هستند، کدام یک از آنها نزد شما محبوب تر است؟ فرمودند: آن که بالاتر رفته و خویش را به اوج بیشتری رسانده است.»
وی سفارش مؤکد اسلام به انسان ها را تلاش بی وقفه و شبانه روزی برای دنیا و آخرت معرفی و تصریح کرد: آنچه در آموزه های اسلامی به آن تاکید شده تلاش و تلاش برای آبادانی دنیا و آخرت است و تنها توجه به یکی از این دو مورد نکوهش است.
حجت الاسلام مروی با اشاره به اینکه انسان حتی در عرض حاجت به درگاه الهی هم نباید به کم قانع باشد و از خداوند هم در امور دنیوی و اخروی باید نعمت های بزرگ و پرارزش بخواهد، ابراز کرد: انسان در همه امور باید همت خویش را بالا ببرد و در مورد شرکت خمیرمایه رضوی هم مهندسان و کارگران آن باید بگونه ای تلاش کنند که بتوانند نیاز ایران و خیلی از کشورها را تأمین کنند.
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به توجه رهبر معظم انقلاب به تعیین شعارهای سال با مضامین اقتصادی، بیان نمود: بیشتر از ۱۰ سال است که رهبر معظم انقلاب شعار سال ها را پیرامون مسائل اقتصادی و تولید تعیین می فرمایند؛ ما مخاطب ایشان هستیم و وظیفه داریم دغدغه های معظم له را در عرصه تولید و رفع موانع در حد خود برطرف و این منویات بلند و عزت بخش را به میزان توان اجرایی و محقق سازیم.
وی با اشاره به اینکه دولت و مسؤلان در راه خنثی سازی تحریم ها هستند، اظهار داشت: خنثی سازی تحریم ها و خروج از محدوده تحریم پذیری امکان پذیر است و در خیلی از حوزه ها هم این کار را کرده و موفق بوده ایم، دشمن هنگامی که دریابد تحریم کارساز نیست دیگر با چماق تحریم بر سر ما نمی زند و ما را تهدید نمی نماید.
تولیت آستان قدس رضوی اظهار داشت: خنثی سازی تحریم ها باعث عزت، استقلال و خودکفایی کشور است و این مهم باکار و تلاش مستمر، اعتماد به ظرفیت های داخلی و توان متخصصان جوان محقق می شود، هرکسی در این راه گام بردارد در جبهه دفاع از کشور گام برداشته و نزد خداوند اجر و پاداش بسیار خواهد داشت.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~