برگزاری امتحانات نهایی با ملاحظات بیشتر

برگزاری امتحانات نهایی با ملاحظات بیشتر

برگزاری امتحانات نهایی با ملاحظات بیشتر

به گزارش مدل کودک، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش اظهار داشت: آموزش و پرورش با تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان می تواند در حوزه ارتقای سلامت اداری گامهای پایه ای بردارد.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، سید مجتبی هاشمی در نشست تخصصی مدیران کل استان ها، رؤسا، کارشناس مسؤلان و کارشناسان اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش قطب ۴ کشوری (کرمانشاه، کردستان، همدان، لرستان، ایلام و خوزستان) با بیان اینکه آموزش و پرورش یک دستگاه چندبعدی با کارکردهای مختلف است، اظهارکرد: سلامت اداری بعنوان یک اولویت در آموزش و پرورش مطرح است، چونکه مردم نمی توانند بپذیرند هیچ نقطه سیاهی در تابلوی سفید آموزش و پرورش باشد.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش جزو سالم ترین نهادهای اجرایی کشور است، حوزه کاری و ارتباط برون دستگاهی با سایر شرکای نظام تعلیم و تربیت شعاع کاری وسیعی را در اختیار دارد.
هاشمی با بیان اینکه آموزش و پرورش باید در حوزه ارتقای سلامت اداری ورود کند، اظهار داشت: اگر مقرر است در حوزه سلامت اداری اتفاقی بیافتد، باید کار را از آموزش و پرورش شروع نماییم.
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش و پرورش در جهت ارتقای سلامت اداری مدل بومی شده لازم دارد، اظهار داشت: آموزش و پرورش با تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان می تواند در حوزه ارتقای سلامت اداری گامهای پایه ای بردارد.
وی اظهار داشت: از مهم ترین الگوی های سلامت اداری، پاسخگویی عمومی است که باید به سازمانی تبدیل شویم که بر مبنای نیاز مخاطبان، اهداف مدنظر دنبال و مطابق آن پاسخگو باشیم.
هاشمی ضمن اشاره به استقرار سامانه هایی برای نظارت بر فرآیندهای برگزاری امتحانات نهایی دیماه سال جاری، تصریح کرد: سال جاری امتحانات نهایی در سرتاسر کشور با ملاحظات بیشتری برگزار و در جهت ارتقای سلامت برگزاری امتحانات نهایی تابحال ۵۳۰۰ بازدید از ۱۲۰۰ حوزه اجرای امتحانات نهایی در سرتاسر کشور صورت گرفته است.
وی ادامه داد: در این بازدیدها تخلفاتی که در حوزه های فرآیندی یا برگزاری در حوزه های مختلف وجود داشته، رصد و تذکرات و برخوردهای لازم انجام شده است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، هاشمی یاد آور شد: هر فرد در هر حوزه ای، فرایندی را تعریف می کند و باید پاسخگوی عملکرد خود باشد، در این خصوص نیازمند شبکه سازی در سطح کشور هستیم که همین روند در کشور با بازرسان ماده ۹۱ و ۹۲ در آموزش و پرورش شروع شده است.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~