سرپرست وزارت آموزش و پرورش: هر مدیری که بخواهد عنوان مدرسه خیرساز را عوض کند، عزل می شود

سرپرست وزارت آموزش و پرورش: هر مدیری که بخواهد عنوان مدرسه خیرساز را عوض کند، عزل می شود

سرپرست وزارت آموزش و پرورش: هر مدیری که بخواهد عنوان مدرسه خیرساز را عوض کند، عزل می شود

به گزارش مدل کودک، سرپرست وزارت آموزش و پرورش بر تکمیل پروژه های نیمه تمام خیری تاکیدکرد و اظهار داشت: مدیری که بخواهد تابلو و اسم مدرسه خیر ساز را عوض کند، قبل از تغییر تابلو، خودش عزل خواهد شد.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، رضامراد صحرایی در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران با اشاره به اینکه آینده هرکشوری از وضعیت امروز آموزش و پرورش اش مشخص می شود و نقش شما خیرین در اینجا ستودنی است، اظهار داشت: مدرسه جایی است که تحول در آن رخ می دهد. خیرین می توانند در تحول مدرسه هم نقش کلیدی داشته باشند.
وی ادامه داد: ما مدرسه را فراموش کردیم، در حالیکه محور تحول، مدرسه و ستون تحول، معلم است. ما بیشتر از توجه به این دو رکن به مدیران توجه کردیم. امیدواریم با دست خیر شما مدارس ما آباد شود و نقش خویش را در این راه در کنار شما ایفا نماییم.
وی بر تکمیل پروژه های نیمه تمام خیری تاکیدکرد و اظهار داشت: مدیری که بخواهد تابلو و اسم مدرسه خیر ساز را عوض کند، قبل از تغییر تابلو، خودش عزل خواهد شد.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، علیرضا کریمیان – مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران – هم در این مراسم با اشاره به اینکه ما فقط یک ساختمان که کار فرهنگی در آن انجام دهیم را راه اندازی نمی نماییم، بلکه یک فرهنگ که ریشه در باورهای دینی و ملی ما دارد یعنی کار خیر کردن را بنا می نماییم، اظهار داشت: یکی از مباحثی که در کنار کار سخت افزاری باید بشدت به آن اهتمام داشته باشیم، کار نرم افزاری و نهادینه کردن کار خیر است.
وی ادامه داد: از خیرین درخواست می کنم در کنار راه اندازی ساختمان هایی که برای دانش آموزان مهیا می کنید، در حوزه فرهنگ سازی هم در کنار آموزش و پرورش باشید. آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱ از زندگی ۱۰ خیر مدرسه ساز فیلم مستند ساخت که در رسانه ملی پخش گردید. باید فیلمهای خیلی از زندگی خیرین ساخته شود و دانش آموزان با زندگی خیرین آشنا گردند. باید دست به دست همدیگر بدهیم تا این فرهنگ غنی که ریشه در باورها و اعتقادات ما دارد بیشتر از گذشته نهادینه شود.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، مسعود بهرامی – مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران – هم با اشاره به اینکه باید از خیرین که قدم به قدم با آموزش و پرورش حرکت می کنند قدردانی کرد، اظهار داشت: در پاسداشت اقدامات خیرین، خیرین انتظاری از آموزش و پرورش داشتند که مولدسازی املاک مازاد است. در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران تا کنون تشریفات اداری لازم برای در اختیار قرار گرفتن ۱۱ ملک از املاک مازاد که قابلیت بهره برداری ندارد به سازمان نوسازی انجام شده است. امسال با همت همکاران این مسیر را ادامه می دهیم.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، حمیدرضا خان محمدی – رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور- هم با اشاره به اینکه مهم ترین رکن سازمان نوسازی مدارس و وجه تمایزش با سایر سازمان های دولتی که در حال راه اندازی بناهای مختلف در سطح کشور هستند، حضور خیرین مدرسه ساز است اظهارکرد: وظیفه همه ما مسؤلان در برابر خیرین، تنها تکریم است. از مهربانی بی دریغ و دلسوزی های بی انتها خیرین مدرسه ساز قدردانی می کنم. از هر دو کلاس درس یک کلاس درس به همت خیرین ایجاد می شود.
او در آخر اظهار داشت: از ۱۱۰۰ کلاس درس افتتاحی بهمن ماه ۵۱۸ کلاس از جانب خیرین ساخته شده بود که جای افتخار دارد. ۵.۲ هزار میلیارد تومان توسط خیرین تعهد شد که بخش عمده آن محقق شده است و ثمره اش را در کلاس های درسی که مهرماه افتتاح می شوند خواهیم دید. امیدواریم روزی برسد که همه مدارس مان آباد و استاندارد شوند.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~