معرفی صحرایی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش وپرورش به مجلس

معرفی صحرایی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش وپرورش به مجلس

معرفی صحرایی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش وپرورش به مجلس

به گزارش مدل کودک، معاون پارلمانی رییس جمهور اظهار داشت: رئیسی در نامه ای به رییس مجلس، رضا مراد صحرایی را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش وپرورش معرفی نمود.

به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، سیدمحمد حسینی با بیان خبر انتخاب صحرایی بعنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، اظهار نمود: رییس جمهور در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی، در نامه ای به محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، رضامراد صحرایی را برای تصدی وزارت آموزش و پرورش به مجلس معرفی نمود.

وی اضافه کرد: سوابق آموزشی، علمی، پژوهشی، مدیریتی و برنامه های فوری و اولویت دار دکتر رضا مراد صحرایی، پیوست نامه رییس جمهور به رییس مجلس است.

حسینی ضمن اشاره به لیست برنامه ها و اقدامات اولویت دار صحرایی بیان نمود: این برنامه ها شامل اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تحول اساسی و کار جذب تربیت و ارتقای سرمایه انسانی آموزش و پرورش، آرام سازی نظامات و ساز و کارهای راهبردی و مدیریت آموزش و پرورش، ارتقای عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی و کیفیت بخشی به برنامه های آموزشی و پرورشی، به کارگیری ظرفیت های درونی و بیرونی مدرسه (مشارکت)، آرام سازی و بهینه سازی نظام تامین، اختصاص و مصرف منابع مالی در سطوح مختلف نظام آموزش و پرورش، استانداردسازی و توسعه فضا، تجهیزات و فناوری های آموزشی و پرورشی و ارتقای توانمندی های تربیتی خانواده ها از با اهمیت ترین برنامه های دکتر صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش است.

وی همین طور ابراز امیدواری کرد که طبق آئین نامه داخلی مجلس، بعد از بررسی برنامه های وزیر پیشنهادی در کمیسیون تخصصی آموزش و تحقیقات و دیگر کمیسیون ها در هفته آینده جلسه رای اعتماد به دکتر صحرایی در صحن علنی برگزار گردد و با رأی نمایندگان مدیریت وزارت مهم آموزش و پرورش از حالت سرپرستی بیرون رود.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~