پیام وزیر آموزش و پرورش بمناسبت آغاز مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور

پیام وزیر آموزش و پرورش بمناسبت آغاز مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور

پیام وزیر آموزش و پرورش بمناسبت آغاز مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور

به گزارش مدل کودک، وزیر آموزش و پروش بمناسبت آغاز مسابقات ورزشی فرهنگیان با نام یادواره شهید ابراهیم هادی، پیامی صادرکرد.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، در متن پیام رضامراد صحرایی آمده است: «معلمان بعنوان معماران آینده کشور، نقش انکارناپذیری در توسعه و پیشرفت همه جانبه میهن اسلامی دارند و برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی این قشر اثرگذار و محور تحول نظام آموزشی و تربیتی از اهم مأموریت های وزارت آموزش و پرورش است.
دراین میان، ورزش بعنوان یک پدیده فرهنگی – اجتماعی می تواند تاثیری خارق العاده و منحصر سلامت و شادابی جسم و مهم تر از آن بالندگی روح و روان داشته باشد. ازاین رو با عنایت به نقش مهم فرهنگیان در دستیابی به اهداف والای تربیت بدنی و ورزش مدارس، تحولات عمیق و پایدار در سبک زندگی، سلامت همگانی و نهادینه کردن فرهنگ ورزش در جامعه، برنامه توسعه ورزش فرهنگیان، یکی از برنامه های حیاتی و لازم است.
مسابقات ورزشی فرهنگیان که مزین به نام شهید والامقام «معلم تربیت بدنی، شهید ابراهیم هادی» است و با شعار «معلم ورزشکار، معلم امیدآفرین، مدرسه بانشاط» درحال برگزاری است، می تواند زمینه ساز تبادل ارزش های ملی، فرهنگی و معنوی، توجه به فضایل اخلاقی، تقویت روحیه و نشاط و عرصه بروز خلاقیت و توانمندی معلمان شود.
ضمن تقدیر از تلاشهای پرارزش دست اندرکاران و همکاران برگزارکننده مسابقات، برای فرهنگیان شرکت کننده در این رویداد بزرگ فرهنگی- ورزشی، آرزوی سلامت، بهروزی و توفیق روز افزون دارم.»

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~