معاون سازمان تامین اجتماعی خبر داد میز ویژه خدمت به ایثارگران در هفته دفاع مقدس

معاون سازمان تامین اجتماعی خبر داد میز ویژه خدمت به ایثارگران در هفته دفاع مقدس

معاون سازمان تامین اجتماعی خبر داد میز ویژه خدمت به ایثارگران در هفته دفاع مقدس

به گزارش مدل کودک، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استانهای سازمان تامین اجتماعی از برگزاری میز ویژه خدمت ایثارگران در هفته دفاع مقدس آگاهی داد و اظهار داشت: با بیان سراسری و گسترده قبلی در کل کشور، مدیران ارشد سازمان در یکی از روزهای هفته دفاع مقدس با حضور در مرکز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی پاسخگوی تلفنی سؤالات و ابهامات ایثارگران سراسر کشور خواهند بود. در استانها نیز مدیران استانی موظف شده اند مشکلات این قشر را بررسی و حل کنند.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، احمد اسفندیاری در نشست شورای گرامی داشت چهل وسومین سالروز شروع دفاع مقدس با اشاره به اینکه «ما متحدیم» شعار محوری سازمان تامین اجتماعی در برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس است، اظهار داشت: امسال در راستای تشریح و تبیین دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت علاوه بر فضاسازی محیطی و برنامه های عادی که هر ساله برگزار می شود، چند برنامه محوری در تهران و استانها خواهیم داشت.
اسفندیاری اضافه کرد: سازمان تامین اجتماعی ۸۰ شهید سرفراز تقدیم انقلاب و اسلام کرده است و در سراسر کشور نیز میزبان بیش از ۲۵۰۰ تن از فرزندان شهداست. از ین جهت، دیدار با خانواده معظم شهدای سازمان، با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران و مدیران استانی برگزار می شود.
وی از برگزاری میز ویژه خدمت ایثارگران در هفته دفاع مقدس آگاهی داد و اضافه کرد: با بیان سراسری و گسترده قبلی در کل کشور، مدیران ارشد سازمان در یکی از روزهای هفته دفاع مقدس با حضور در مرکز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی پاسخگوی تلفنی سؤالات و ابهامات ایثارگران سراسر کشور خواهند بود. در استانها نیز مدیران استانی موظف شده اند مشکلات این قشر را بررسی و حل کنند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استانها با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی از سازمان های پیشرو در اجرای قوانین و همچون قوانین در رابطه با امور ایثارگران است، اظهار داشت: ما در سازمان تامین اجتماعی، بازنشستگان غیرهمکار زیادی داریم که پدر و مادر چند شهید یا چند جانباز عزیز با درصدهای جانبازی بالا هستند. برنامه داریم تا در هر استان، با محوریت کانون های بازنشستگی، جلسات تقدیر و تشکر از خانواده های ایثارگران بازنشسته را در هفته دفاع مقدس سال جاری برگزار نماییم.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، میرهاشم موسوی نیز با اشاره به اینکه زنده نگاه داشتن دستاوردهای حماسه دفاع مقدس وظیفه ای ملی است، اظهار داشت: مطابق فریشات مقام معظم رهبری، دفاع مقدس متعلق به یک نهاد یا دستگاه نیست؛ بلکه الگویی است که همه آزادی خواهان و ظلم ستیزان جهان می توانند از آن بهره ببرند. حماسه دفاع مقدس مردم ایران یک الگوی موفق مقاومت و پیشرفت در حوزه های صیانت از هویت، تمامیت ارضی و ارتقای وضعیت کشور در همه شئون است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: حسب فرمایش مقام معظم رهبری کوشش برای پیشرفت و حل مشکلات، تمامی ندارد و با وجود همه کارها و تلاش هایی که انجام شده است باید صد برابر آن کار و تلاش و جهاد در کشور صورت گیرد. این حرف بسیار مهمی است.
وی با تکیه بر ضرورت استفاده از همه فرصت ها برای تبیین دستاوردهای دفاع مقدس اظهار داشت: کار تبیینی در عرصه دفاع مقدس و آموزه ها و دستاوردهای آن نوعی عبادت است، چون هم مسیر و هم الگوی الهی است و اقتدار، هویت، مردم محوری، خدمت به مردم، ایثار، جهاد، شهادت و همه خوبی ها و مظاهری که انسان در راه رشد و کمال به آن نیاز دارد، در دفاع مقدس تجلی پیدا کرده است.
موسوی افزود: تعبیر شخصی من این است که در کشور و در سازمان تامین اجتماعی هیچ کار و فعالیتی نداریم که نتواند از الگوی دفاع مقدس سرمشق بگیرد. باید از این الگو در وضعیت مختلف در عرصه اقدام و عمل خودمان استفاده نمائیم. این تفکر را باید به محیط کارمان تزریق نماییم.
وی ادامه داد: مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری، ما با مدل دفاع مقدس و با بهره گیری از تجربیات و دستاوردهای آن می توانیم بر همه مشکلات غلبه نماییم. ما اگر مشکلات بزرگی داریم، بزرگتر از مشکلاتی که در دوران دفاع مقدس داشتیم، نیستند. در زمان جنگ تمام استکبار جهانی از شرق تا غرب، پیاده نظام، تجهیزات جنگی، بمب های شیمیایی و سایر نیازهای لشکر دشمن را در مقابل جمهوری اسلامی ایران که پرچم حق و عدالت را برافراشته بود، تامین می کرد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی و نهادینه کردن ارزش ها و آموزه های دفاع مقدس اظهار داشت: خانواده های ایثارگران الگوی خوبی برای خانواده های موفق هستند. به خاطر همین ما باید این خانواده ها و بازماندگان دفاع مقدس را تکریم نماییم. باید حواسمان به این افراد باشد. این افراد را باید پیدا نماییم و نه فقط باید تکریم شوند بلکه باید به جایگاه واقعی خودشان برسند. یکی از ماموریت های همه ما و شما، کشف و توجه به این افراد و ادای حقوق و جایگاه واقعی و به حق آنهاست.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~