در بازدید اعضای شورای شهر از محله وصال مطرح شد از تغییر جمعیت محله وصال با تغییربافت مسکونی به اداری تا بیشترین تعداد سالمندان در منطقه ۶

در بازدید اعضای شورای شهر از محله وصال مطرح شد از تغییر جمعیت محله وصال با تغییربافت مسکونی به اداری تا بیشترین تعداد سالمندان در منطقه ۶

در بازدید اعضای شورای شهر از محله وصال مطرح شد از تغییر جمعیت محله وصال با تغییربافت مسکونی به اداری تا بیشترین تعداد سالمندان در منطقه ۶

مدل کودک: به گزارش مدل کودک، عضو شورای شهر تهران با بررسی چالش های محله وصال در منطقه ۶ اعلام نمود که شهروندان اهالی این محله خواهان راه اندازی مرکز میوه و تره بار و جمع آوری سریع کارگاه مترو هستند.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، ناصر امانی بامداد امروز در ادامه بازدیدهای محله ای خود به عرضه گزارشی از بازدید اخیرش از محله وصال در منطقه ۶ پرداخت و اظهار داشت: محله وصال حدود ۱۱ هزار نفر جمعیت دارد و این در حالیست که در سال ۹۵ حدود ۱۴ هزار نفر جمعیت داشته، اما به علت تغییر بافت مسکونی به اداری جمعیت آن تغییر یافته است.
وی با اشاره به اینکه تأمین سرانه ها در این محله مناسب نمی باشد بگونه ای که این جمعیت ۱۱ هزار نفری نه بوستان دارند و نه از سایر سرانه ها بهره مند شده اند، اظهار داشت: املاک با کاربری های بزرگ هنوز در محله فعالند؛ اما واحدهای مسکونی ریزدانه خریداری شده است. بگونه ای که ۵۱ ملک را دانشگاه یا شهرداری خریداری نموده که یا در آنرا قفل کردند و یا رها شده است.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه از مسیر دوچرخه سواری که در این محله در نظر گرفته شده هیچ استفاده ای نمی گردد، افزود: با جدا شدن فضای دوچرخه سواری از خیابان وقتی خودرو ها کنار این معبر پارک می کنند عملا توقف آنها به پارک دوبل تبدیل می شود و باعث انسداد ترافیکی در محله می شود و جای سوال است اگر قرار نیست که دوچرخه سواری در این راه صورت گیرد پس چرا این فضاها بلاتکلیف باقی مانده اند؟ باید تکلیف این مسیرها مشخص شود.
وی با اشاره به اینکه وضعیت رفت و روب در این محله مناسب نمی باشد و حتی هفت اصله درخت خشک و قطع شده اند که به نظر می آید به علت وجود شن و ماسه در پیرامون درختان این درخت ها نابود شده اند، اضافه کرد: دو کارگاه عمرانی در این محله وجود دارد که یکی از آنها تعطیل شده که باید بررسی شود و البته مخازن هم وضعیت خوبی نداشتند که یا شکسته بودند و یا جابجا شده بودند. هر چند که من معتقدم شکسته شدن این مخازن کار مردم و زباله گردها نیست؛ چون که هزینه هر مخزن حدود ۱۲ میلیون تومان است و با وجود این که پیمانکار تغییر کرده امیدواریم که پیمانکار جدید بگونه ای فعالیت کند که برای مردم مشکلات ایجاد نشود.
امانی با تاکید بر این که مردم چند درخواست مشخص داشتند، اظهار نمود: راه اندازی بازارچه میوه و تره بار، برچیده شدن سریع کارگاه های مترو، راه اندازی فضای سبز و سرویس بهداشتی از درخواست های مردم این محلات بود که امیدواریم شهرداری منطقه ۶ اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد.
در ادامه مهدی عباسی دیگر عضو شورای شهر تهران با تاکید بر این که طرحی در شورا دنبال می شود که موزه هنرهای معاصر وارد پارک لاله و بلوار کشاورز شود و محدوده تفرجگاهی شکل بگیرد، اظهار داشت: این «راسته» می تواند به محلی برای نصب المان های هویت شهری تبدیل گردد و اتصال آن تا میدان ولیعصر بعنوان مسیر مهدویت شکل بگیرد و در ادامه به پارک بهجت آباد و پس از آن به سمت کلیسای خیابان کریمخان و پس از آن به لانه جاسوسی و بوستان هنرمندان متصل شود و از شهرداری خواستیم که این مهم را اجرایی کند.
در ادامه سوده نجفی هم با تاکید بر این که منطقه ۶ بیشترین تعداد سالمندان را دارد، اظهار داشت: مناسب سازی در این منطقه باید به صورت ویژه پیگیری شود و از سوی دیگر وجود موش ها در این منطقه هم از دیگر مشکلاتی است که مردم اعلام نموده اند و باید با اجرای طرح های ضربتی این مشکل حل و فصل شود.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~