سردار رادان: ۴۰۰۰ تن برای مبارزه با مواد مخدر در کشور شهید شده اند

سردار رادان: ۴۰۰۰ تن برای مبارزه با مواد مخدر در کشور شهید شده اند

سردار رادان: ۴۰۰۰ تن برای مبارزه با مواد مخدر در کشور شهید شده اند

به گزارش مدل کودک، فرمانده کل انتظامی کشور اظهار داشت: همکاران ما در پلیس برای مبارزه با مواد مخدر که به دست مصرف کنندگان و جوانان ما نرسد نزدیک به ۴۰۰۰ شهید داده اند.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، سردار رادان با حضور در نمایشگاه یاریگران زندگی خطاب به دانش آموزان حاضر در نمایشگاه اظهار نمود: حقیقت امر اینست که مبحث مواد مخدر در کل دنیا یکی از موضوعات مهم و بعضاً حیاتی و قابل توجه است. در جمهوری اسلامی ایران این مورد نسبت به کشورهای دیگر بسیار مهمتر شده است.

وی ادامه داد: همکاران ما در پلیس برای مبارزه با مواد مخدر که به دست مصرف کنندگان و جوانان ما نرسد نزدیک به ۴۰۰۰ شهید داده اند؛ در واقع مبارزه با مواد مخدر برای ما مثل مبحث دفاع مقدس است.

سردار رادان افزود: نکته ای که شما دانش آموزان باید توجه کنید اینست که حالا که برای مبارزه با مواد مخدر شهید می دهیم شما هم باید توجه کنید که اگر بخواهید در دام سوداگران بیفتید در واقع به شکلی به شهدا هم پشت کرده آید. شما باید کسانی باشید که آینده کشورمان را می سازید.

ایشان در ادامه سردار اظهار داشت: نمایشگاه یاریگران زندگی از نادر نمایشگاه هایی است که توانسته این میزان مخاطب را به خود جلب نماید. یکی از مسیرهای پیشگیری که قابل لمس باشد، تشکیل چنین نمایشگاه هایی با چنین وسعتی است تا بتواند مخاطب خویش را به صحنه آورد.

به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، سردار رادان همینطور ضمن بازدید از غرفه های این نمایشگاه بیان نمود: از نمایشگاه های بسیاری بازدید داشته ام اما این نمایشگاه در این سطح با این همه مخاطب، اعجاب انگیز است و از این بابت که مردم و مسؤلان و سازمان های مردم نهاد استقبال کرده اند، بسیار سپاسگزارم.

وی تصریح کرد: یکی از مسیرهای پیشگیری که قابل لمس باشد تشکیل چنین نمایشگاه هایی با چنین وسعتی است تا بتواند مخاطب خویش را به صحنه آورد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~