بیانیه تامین اجتماعی در محكومیت انفجار تروریستی كرمان جنایت تروریستی مبین اوج درماندگی و حقارت صحنه گردانان اصلی آن است

بیانیه تامین اجتماعی در محكومیت انفجار تروریستی كرمان جنایت تروریستی مبین اوج درماندگی و حقارت صحنه گردانان اصلی آن است

بیانیه تامین اجتماعی در محكومیت انفجار تروریستی كرمان جنایت تروریستی مبین اوج درماندگی و حقارت صحنه گردانان اصلی آن است

مدل کودک: به گزارش مدل کودک، سازمان تأمین اجتماعی با صدور اطلاعیه ای حادثه تروریستی کرمان را محکوم نمود.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، متن بیانیه سازمان تأمین اجتماعی در محکومیت حادثه تروریستی کرمان به این شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
“وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ”
“و هیچگاه گمان مبر آنان که در راه خدا کشته شدند مرده اند، بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.”
بار دیگر دستان ناپاک و جنایتکار بدخواهان ایران اسلامی عزیز، ماهیت پلید و بی رحم خویش را در خشونتی عریان و کور به نمایش گذاشتند تا همگان بدانند دشمنان اسلام و ایران همچون شجره خبیثه خود که ریشه در رژیم منحوس اسرائیل دارد؛ از هیچ جنایتی ابا نداشته و در ریختن خون بی گناهان همچون آنچه امروز در جنایت های غزه درحال رخ دادن است؛ هیچ حد و مرزی از اخلاق نمی شناسند.
این جنایت تروریستی؛ مبین اوج درماندگی و حقارت صحنه گردانان اصلی آن و نشانه ای دیگر از عمق دشمنی جریان تکفیر و کوردلان ضد مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است که به زعم خود درصدد هستند با تزریق حس ناامیدی و ناامنی به جامعه و ایجاد بحران و تنش، کام مردم ایران را تلخ و این گونه بزدلانه از ملت هوشمند ایران، انتقام بگیرند.
سازمان تأمین اجتماعی ضمن تسلیت این حادثه غمبار به محضر امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم شریف و داغدار ایران بخصوص خانواده شهدای عزیز این حادثه تروریستی، این اقدام سبعانه را که بی گمان محصول هدایت و طراحی دشمنان خارجی و عوامل دست پرورده سرویسهای اطلاعاتی غربی و کانون های شیطانی صهیونیستی است، محکوم می کند. تردیدی نیست که این اقدام دردناک و جنایتکارانه، بی پاسخ نخواهد ماند و هیچ خللی در عزم راسخ مردم و جبهه مقاومت ایجاد نخواهد کرد و عاملان، آمران و پشتیبانان این خباثت ها در تحقق اهداف پلید خود ره به جایی نخواهند برد. مردم ایران اسلامی همچون همیشه با هوشیاری و بصیرت و با وحدت کلمه و حفظ انسجام ملی، استوارتر از قبل فتنه های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.
بی گمان خون پاک مردان و زنان و کودکانی که امروز همزمان با میلاد مادر امامت و ولایت و در راه گرامیداشت شهادت سردار دل ها، بر زمین ریخته شد؛ همچون خون سایر شهدای تاریخ اسلام و ایران، گواه و شاهدی خواهد بود بر حقانیت اسلام و چراغ راهی است برای تمامی حق جویان و آزادگان.»
سازمان تأمین اجتماعی همینطور از اعلام آماده باش به تمامی مراکز درمانی خود در شهر کرمان اطلاع داده است.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~