تماشای فیلم در شبکه نمایش برای نابینایان و ناشنوایان ممکن شد

تماشای فیلم در شبکه نمایش برای نابینایان و ناشنوایان ممکن شد

تماشای فیلم در شبکه نمایش برای نابینایان و ناشنوایان ممکن شد

مدل کودک: شبکه نمایش سیما در تازه ترین برنامه هایش فیلم های جدید خودرا برای ناشنوایان و روشندلان متناسب سازی می کند.
به گزارش مدل کودک به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش سیما، محمد غلامرضایی، مدیر شبکه نمایش سیما از تدارک ویژه این شبکه برای روشندلان و ناشنوایان آگاهی داد و اظهار داشت: در تغییرات جدید شبکه، پنجشنبه ها ساعت ۲۳ باکس ویژه پخش فیلم های جدید قرار دارد و فیلم های این بخش که برای نخستین بار از شبکه های سیما به نمایش درمی آیند، برای مخاطبان گرامی روشندل و ناشنوا متناسب سازی شده است.
غلامرضایی اعلام نمود: فیلم های جدید شبکه نمایش دارای یک لاین صدای مستقل هستند که در آن صحنه فیلم برای مخاطبان روشندل شرح داده می شود و این عزیزان می توانند با بهره گیری از ریموت کنترل تلویزیون خود، باند صدای دارای شرح صحنه را انتخاب کنند و ارتباط بهتری با فیلم و جزئیات آن برقرار کنند.
مدیر شبکه نمایش با اعلان اینکه باکس تکرار فیلم های جدید در روز جمعه ساعت ۹ و ساعت ۱۷ است تصریح کرد: در این باکس فیلم ها با زیرنویس فارسی باز پخش می شوند تا مخاطبان ناشنوا هم بتوانند از تماشای فیلم های سینمایی جدید لذت ببرند.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، این برای اولین بار است که در شبکه های سیما لاین مستقل صدا برای شرح صحنه فیلم برای استفاده روشندلان به کار گرفته می شود. شبکه نمایش سیما در تغییرات بنیادینی که شروع کرده، توجه ویژه خودرا به طیف گسترده مخاطبان صداوسیما نشان داده است و در احترام به حقوق جامعه توان یابان زمینه بهره مندی آنان از محتوای نمایشی را فراهم نموده است.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~