برگزاری مراسم جشن نیکوکاری در ۵۶۰۰ مدرسه اصفهان

برگزاری مراسم جشن نیکوکاری در ۵۶۰۰ مدرسه اصفهان

برگزاری مراسم جشن نیکوکاری در ۵۶۰۰ مدرسه اصفهان

به گزارش مدل کودک، اصفهان مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان از برگزاری جشن نیکوکاری در ۵۶۰۰ مدرسه استان اصفهان با مشارکت یک میلیون دانش آموزان این استان اطلاع داد.

به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اکبر رحمتی، مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان در گفتگو با روابط عمومی اظهار نمود: در آستانه فرارسیدن عید نوروز، به رسم نیکوکاری و نوع دوستی، جشن نیکوکاری هم زمان با سراسر کشور در کلیه مدارس استان و مراسم نمادین استانی در دبستان اسدی مدیرت آموزش و پرورش ناحیه ۶ اصفهان برگزار می گردد.

وی از برگزاری جشن نیکوکاری با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش در سطح مدارس استان اصفهان اطلاع داد و اضافه کرد: در جشن نیکوکاری جمع آوری کمک های نقدی مدنظر در کنار هدف یعنی اصلی اشاعه فرهنگ احسان و نیکوکاری مدنظر است؛ جشن نیکوکاری تمرین انسان دوستی است که باید دانش آموزان از همان ابتدای تحصیل در مدرسه فراگیرند و به یاد داشته باشند بنی آدم اعضای یکدیگرند و درصورتیکه فردی گرفتار مشکل شود وظیفه ماست که به یاری او بشتابیم.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان ضمن اشاره به این که جشن نیکوکاری در ۵۶۰۰ مدرسه سراسر استان اصفهان و با مشارکت یک میلیون دانش آموز استان برگزار می شود، افزود: همینطور علاوه بر دانش آموزان کادر مدارس همچون مجموعه مدیریت و معلمین گرامی هم در برگزاری جشن عاطفه ها مشارکت فعال دارند.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت دانش آموزان و مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی برای ترویج کار خیر در مدارس می تواند بسیار تأثیرگذار است.

وی تصریح کرد: کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده از خیران و دانش آموزان و نیک اندیش استان با رعایت حفظ عزت نفس و کرامت انسانی در مدارس با اولویت دانش آموزان نیازمند همان مدرسه در میان دانش آموزان توزیع شد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~