۷۵۰۱۳ سامانه تلفنی آتیه سازان حافظ

۷۵۰۱۳ سامانه تلفنی آتیه سازان حافظ

۷۵۰۱۳ سامانه تلفنی آتیه سازان حافظ

به گزارش مدل کودک، مدیر روابط عمومی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد آتیه سازان حافظ با اشاره به اینکه ایجاد روابط تعاملی، پاسخگویی بموقع و اطلاع رسانی دقیق به مشتریان اولویت شرکت است، اظهار داشت: به صورت متوسط روزانه پاسخگوی ۱۶۰۰ تماس برقرار شده با سامانه ۷۵۰۱۳ هستیم.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، دکتر سید حامد حسینی کیا در نشستی کوتاه با اصحاب رسانه، اظهار داشت: سامانه ۷۵۰۱۳ در جهت هدف اصلی شرکت یعنی کسب رضایت مندی حداکثری بیمه شدگان و شناخت بهتر نیازهای آنها از راه تماسهای تلفنی بوجود آمده تا بدون احتیاج به رجوع حضوری پاسخگویی به سوالات مطرح شده و پیگیری درخواست ها، صورت گیرد.
وی حفظ و گسترش بازار را مستلزم افزایش ضریب نفوذ رضایت مندی در جامعه مشتریان کنونی دانست و افزود: ایجاد حلقه مشتریان وفادار اصلی ترین هدف شرکت است. ازاین رو جذب و نگهداری مشتریان در بازارهای رقابتی امروز لازمه داشتن روابط عمومی پویا و صادق است تا با تعاملات موثر و مدیریت شده مشتریان را حفظ کند.
مدیر روابط عمومی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد آتیه سازان حافظ ضمن اشاره به رویکرد و تاکیدات مدیرعامل آتیه سازان حافظ بر ارائه ی خدمت باکیفیت و بی ‎منت به مشتریان شرکت (که عمدتا بازنشستگان هستند)، اظهار نمود: مدیریت روابط عمومی و بخش های تابع آن همچون واحد ارتباط با مشتریان (۷۵۰۱۳)، تلاش می کند تا روابط تعاملی و دو جانبه ای را میان خود و مشتریانش ایجاد نماید و بیشتر از پیش با پاسخگویی بموقع و اطلاع رسانی دقیق در مورد مفاد و تعهدات مندرج در قراردادهای منعقد شده با بیمه شدگان روند دریافت خدمات این شرکت را تسهیل کند.
حسینی کیا در مورد بیشترین اطلاعات درخواستی بر مبنای بررسی تماسهای برقرار شده با سامانه ۷۵۰۱۳، اظهار داشت: بیشتر سوالات بیمه شدگان در رابطه با مبلغ و زمان بازپرداخت اسناد خسارتی، آگاهی از مراکز طرف قرارداد، آگاهی از تعهدات هر قرارداد، نحوه دریافت معرفی نامه یا پذیرش اسناد، اطلاعات شعب و نمایندگی ها و اطلاعات بیمه گری و نحوه ثبت نام بیمه اکمل است.
وی خاطرنشان کرد: اولویت ما پشتیبانی سریع و آسان از مشتری و دریافت بازخوردهای آنان چه مثبت و چه منفی و به جریان انداختن نظرات شان در روند کار است.
مدیر روابط عمومی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد آتیه سازان حافظ معتقد است: توجه به نظرات مشتریان می تواند منجر به تقویت وفاداری آنها و حفظ و توسعه بازار و در نهایت کسب نتیجه ای مطلوب برای شرکت و مشتریان شود. بدین منظور این مدیریت شناسایی موانع خدمت رسانی و ارتقاء پاسخگویی به شکایات و ارتباط با مشتریان را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~