گفت وگو با مدل كودك؛ مدیرکل دفتر موسیقی: هیچ کنسرتی به در بسته نخورد

گفت وگو با مدل كودك؛ مدیرکل دفتر موسیقی: هیچ کنسرتی به در بسته نخورد

گفت وگو با مدل كودك؛ مدیرکل دفتر موسیقی: هیچ کنسرتی به در بسته نخورد

به گزارش مدل کودک، مدیرکل دفتر موسیقی اظهار داشت: از آغاز دولت سیزدهم تابحال هیچ کنسرتی در سرتاسر کشور به در بسته نخورده است و رونق اجراهای هنری را شاهد بوده ایم.
امیرحسین سمیعی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا عنوان کرد: ما مسیر خودمان را تا روز و لحظه آخر در دولت مردمی ادامه می دهیم؛ مسیر خدمت رسانی و مسیری که از آغاز شروع کردیم، نشستن بی واسطه و دور از فرآیندهای بروکراتیک اداری برای هنرمندان بوده است.
وی تصریح کرد: با تمام توان به این مسیر ادامه می دهیم و خدا را شکر تا این روزهای آخر تا پیش از ماه محرم هیچ کنسرتی به در بسته نخورد. هیچ مجوزی ملغی نشد و رونق کنسرت ها و اجراهای هنری را شاهد بودیم.
سمیعی همینطور در اینباره که آیا قرار نیست کسی مانع از برگزاری کنسرت شود؟ اظهار داشت: در اصفهان مسئله ای برای یکی از کنسرت ها پیش آمد و حل شد و فکر نمی کنم چنین مشکلی اساسا پیش بیاید. به خاطر اینکه ما شبانه روز پای کار هستیم.
امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی در رابطه با سند موسیقی هم اظهار داشت: سند موسیقی در متن خودش این شرایط را فراهم نموده که موسیقی خودش را مرتب بروزرسانی می کند. بطور قطع این سند قدم های محکم تر، جدی تر، با استوارتری را در حوزه موسیقی برخواهد داشت.
سمیعی در رابطه با جشنواره موسیقی فجر هم تصریح کرد: دبیر جشنواره موسیقی فجر هم انتخاب شده و با شورای سیاستگذاری مشغول هستند. جشنواره موسیقی نوایی و جوان هم درحال طی برنامه های خود هستند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~