با نصب اپلیكیشن بامیلو یك سال مجانی زندگی كنید!

با نصب اپلیكیشن بامیلو یك سال مجانی زندگی كنید!

با نصب اپلیكیشن بامیلو یك سال مجانی زندگی كنید!

مدل كودك: كمپین یك سال زندگی مجانی با هدف آشنایی مردم ایران جهت استفاده از اپلیكیشن های كاربردی است.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، اگر هنوز اپلیكیشن فروشگاه اینترنتی بامیلو را نصب نكرده اید، این بهترین فرصت برای تجربه یك خرید آسان با استفاده از آپ و البته افزایش شانس برای قرعه كشی استثنایی بامیلو برای جایزه یك سال زندگی مجانی است كه از اول تا آخر شهریور ماه در بامیلو برگزار می گردد.
در ایران بیش از ۴۸ میلیون گوشی تلفن همراه وجود دارد یعنی كمی بیش از ۵۰ درصد از مردم ایران به گوشی تلفن همراه هوشمند دسترسی دارند و این یعنی این فرصت برای مردم ایران فراهم است تا بتوانند با استفاده از این تلفن های همراه زندگی راحت تری را تجربه كنند.
كمپین یك سال زندگی مجانی با هدف آشنایی مردم ایران جهت استفاده از اپلیكیشن های كاربردی است كه می تواند در اصلاح سبك زندگی، كاهش مصرف انرژی و سوخت و البته ساده تر كردن زندگی روزمره موثر باشد.
بامیلو برای تشویق كاربران اینترنتی جهت استفاده از اپلیكیشن ها با همكاری اسنپ، اسنپ تریپ، اسنپ فود و ایرانسل و كبال قرعه كشی ای را ترتیب داده تا تمام كسانی كه برای اولین بار با استفاده از اپلیكیشن بامیلو، خرید می كنند شانس برنده شدن خدمات ویژه این اپلیكیشن های پر كاربرد را داشته باشند.
اپلیكیشن بامیلو، با بیش از دو میلیون نصب یكی از كاربردی ترین اپلیكیشن های ایرانی است كه با همكاری ۸۰۰۰ تامین كننده كالا حدود ۳۰ هزار كالا را برای مصرف كنندگان ایرانی در سراسر كشور فراهم نموده است. كمپین یك سال زندگی رایگان، روز پنجشنبه اول شهریورماه شروع شده و تا آخر شهریورماه ادامه دارد.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable{mso-style-name: “Table Normal”;mso-tstyle-rowband-size: 0;mso-tstyle-colband-size: 0;mso-style-noshow: yes;mso-style-priority: 99;mso-style-parent: “”;mso-padding-alt: 0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;mso-para-margin-top: 0cm;mso-para-margin-right: 0cm;mso-para-margin-bottom: 8.0pt;mso-para-margin-left: 0cm;line-height: 107%;mso-pagination: widow-orphan;font-size: 11.0pt;font-family: “Calibri”، sans-serif;mso-ascii-font-family: Calibri;mso-ascii-theme-font: minor-latin;mso-hansi-font-family: Calibri;mso-hansi-theme-font: minor-latin;}

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~