پوستر هفته ملی كودك منتشر گردید

پوستر هفته ملی كودك منتشر گردید

پوستر هفته ملی كودك منتشر گردید

مدل كودك: پوستر روز جهانی و هفته ی ملی كودك امسال با الهام از شعار «آینده را باید ساخت» و طرحی از دو كودك كه مشغول بافت فرشی به شكل نقشه ی ایران هستند، منتشر گردید.
به گزارش مدل كودك به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل كانون، محسن میرزایی ـ تصویرگر این پوستر ـ با اشاره به شعار هفته ملی كودك اظهار داشت: در این طرح یك دختر و یك پسر به نمایندگی از همه ی كودكان كشور مشغول بافت فرشی با نقش ایران هستند كه نشان از بافتن رج به رج آینده ی كشور به دست كودكان دارد.
وی همینطور با اشاره به استفاده از رنگ های اصیل ایرانی چون سرمه ای، فیروزه ای و قرمز در خامه و بافت فرش و رنگ های شاد در زمینه و لباس شخصیت ها بعنوان بخشی از عناصر بصری پوستر عنوان نمود كه دلیل این انتخاب انتقال شادی و حس وحال كودكانه در فضایی بومی و ملی به مخاطبان است.
میرزایی در ادامه با یادآوری محور روزهای هفته ی ملی كودك چون «كودك، محیط زیست و میراث فرهنگی» و «كودك، صلح، بازی و نشاط» اظهار داشت: هدف از قرار دادن عناصر مختلفی چون گل وگیاه، توپ، پروانه، خرگوش، آسمانی آبی، زمین سبز و فرش ایرانی در كنار كودكان این بود كه علاوه بر شعار اصلی، محورهای هفته ی ملی كودك هم به شكلی در پوستر تجلی داشته باشد.
ویژه برنامه های هفته ی ملی كودك از ۱۴ تا ۲۰ مهر ماه در تهران به میزبانی مركز آفرینش های فرهنگی هنری كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان در خیابان حجاب و همینطور مراكز فرهنگی هنری سراسر كشور برگزار می گردد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~