همكاری اسنپ با ابركلاد برای سرویس دهی بهتر

همكاری اسنپ با ابركلاد برای سرویس دهی بهتر

همكاری اسنپ با ابركلاد برای سرویس دهی بهتر

مدل كودك: اسنپ به منظور ارتقای عملكرد خود و سرویس دهی بهتر در شهرهای مختلف با ابركلاد همكاری می كند.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، ابركلاد (AbarCloud) آغازین توسعه دهنده ابری محصول ایران است و این همكاری به بهبود عملكرد، سرعت و دسترسی اسنپ كمك می نماید، همین طور تجربه كاربری بهتر و قدرت انتخاب بیشتری برای كاربران این اپلیكیشن فراهم خواهدنمود.
ابركلاد فعالیت خودرا از ۲ سال پیش آغاز نموده است؛ علی خواجه حسینی، حسن خواجه حسینی و آلیستار اسكات كارآفرینان این شركت هستند كه سال هاست در اكوسیستم ابری فعالیت می نمایند و تجربیات بین المللی دارند. ابركلاد از آخرین تكنولوژی های روز دنیا مانند داكر (Docker)، كوبرنتیز گوگل (Google’s Kubernetes ) و اوپن شیفت ردهت (Red Hat’s OpenShift) استفاده می نماید و افرادی كه در این پروژه مشغول به فعالیت هستند تجربیات بین المللی دارند. خبر خوش اینكه فرصتی برای همكاری مستقیم با این تیم حرفه ای برای علاقه مندان به این حوزه فراهم است و افراد مستعد می توانند فرصت های شغلی مرتبط را در وبسایت اسنپ مشاهده كنند.
روابط عمومی اسنپ درباره این همكاری می گوید: «از اینكه تیمی مستعد و حرفه ای به خانواده اسنپ اضافه میگردد تا ما را در دستیابی به اهداف خود یاری رساند، بسیار خوشحال هستیم. همین طور با عنایت به بهبود عملكرد اسنپ این همكاری یك خبر خوب برای میلیون ها كاربری خواهد بود كه هر روز از اسنپ استفاده می نمایند.»
علی خواجه حسینی یكی از موسسان ابركلاد با اشاره به پتانسیل های این همكاری اضافه می كند: «اسنپ محصول منحصر به فردی دارد و تیم بسیار حرفه ای در آن مشغول به كار هستند. تمركز روی این حوزه برای ما بسیار هیجان انگیز است و بی صبرانه منتظر خوشامدگویی به افرادی هستیم كه مقرر است به تیم اضافه شوند.»
محصول ابركلاد در حال تولید است و به سرویس های متنوع اسنپ سرویس دهی خواهدنمود. افرادی كه در این تیم استخدام می شوند در دفتر اسنپ و در موقعیت های شغلی مختلفی مشغول به كار خواهند شد. برای ملحق شدن به تیم اسنپ و آگاهی از فرصت های شغلی این حوزه به سایت اسنپ بازگشت كنید.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~