مدیر عامل بانك ایران زمین مطرح كرد؛ امكان ترسیم نقشه سفر مشتری در بانكداری دیجیتال فراهم است

مدیر عامل بانك ایران زمین مطرح كرد؛ امكان ترسیم نقشه سفر مشتری در بانكداری دیجیتال فراهم است

مدیر عامل بانك ایران زمین مطرح كرد؛ امكان ترسیم نقشه سفر مشتری در بانكداری دیجیتال فراهم است

مدل كودك: مدیر عامل بانك ایران زمین اعلام نمود در بانكداری جدید برای نمایش خدمات و تولید محصولات، مشتری در مركز و نقطه اصلی توجه بخش های مختلف سازمان قرار داشته است.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر و به نقل از بانك ایران زمین، عبدالمجید پورسعید مدیر عامل این بانك با اشاره به اهمیت شناخت و رصد رفتار مشتری در بهبود نمایش خدمات بانكها اضافه كرد: در بانكداری جدید برای نمایش خدمات و تولید محصولات، مشتری در مركز و نقطه اصلی توجه بخشهای مختلف سازمان بوده و این امر با شناخت از نیازهای مشتریان و تعریف انواع خدمات بر آن مبنا است.
وی با اشاره به اینكه بانكداری وارد مرحله جدیدی از سیر تكامل خود در تعامل با مشتریان شده است، اضافه كرد: تمامی كسب و كارها امروز بدون در نظر گرفتن نقش خدمات بانكی امكان تكمیل چرخه ی نمایش و فروش محصول به مشتریان خودرا ندارند.
مدیرعامل بانك ایران زمین افزود: در بانكداری امروز رسالت ما با گذشته متفاوت شده است، نقش شعب متفاوت شده است؛ هم اكنون زمان و مكان به معنای آنچه در گذشته بوده وجود ندارد. بانك ها باید در تمامی زمان ها و مكان ها، به تمامی مشتریان خدماتی مناسب و با كیفیت ارائه نمایند.
وی تحولات دیجیتال و به كارگیری آن در عرصه بانكداری را نقطه عطفی مهم دانست و اظهار نمود: در گذشته دركی از رفتار مشتری وجود نداشت، بانك ها به صورت سنتی مبادرت به تولید محصول و خدمت می كردند. در عصر دیجیتال آگاهی آگاهی از نیازهای مشتریان ملاك اصلی تصمیم گیری است. این آگاهی از شناخت نقاط برخورد و تحلیل رفتار مشتری آغاز و موجب میگردد بتوان نقشه عملكرد مشتری را ترسیم و نیازهای مشتری را مرتفع كرد.
پورسعید با اشاره به نمایش خدمات ۲۴ ساعته مركز تماس این بانك تصریح كرد: یكی از اقداماتی كه لازم است در امتداد نمایش خدمات دیجیتال به مشتریان نمایش شود، پاسخگویی ۲۴ ساعته به نیازهای مشتریان است. كه این مهم با حضور همكارانم در مركز تماس به صورت ۲۴ ساعته امكان پذیر است.
وی همین طور اشاره كرد: البته فضای دیجیتال امكانات دیگری را در اختیار ما قرار داده كه بزودی از بخشی از آنها در تعامل با مشتریان در همراه بانك رونمایی خواهیم كرد.
مدیرعامل بانك ایران زمین درانتها صحبت هایش با تاكید بر اینكه بهبود نمایش خدمات تنها از راه تعامل با مشتری امكان پذیر است، اظهار داشت: هم اكنون از طریق های مختلف مانند نظرسنجی ما بصورت دائمی در حال دریافت نظرات مخاطبین و به كارگیری آنها در نمایش خدمات هستیم. مشتریان هم با انتقال نظرات خود می توانند ما در این مسیر كمك كنند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~