مشاوره قبل از ازدواج تلفنی همیشه در دسترس شماست

مشاوره قبل از ازدواج تلفنی همیشه در دسترس شماست

مشاوره قبل از ازدواج تلفنی همیشه در دسترس شماست

به گزارش مدل كودك امروزه ازدواج و تشكیل خانواده فرایند پیچیده تری نسبت به سال های قبل دارد و این طور نیست كه فقط پدرها و مادرها تصمیم گیرنده نهایی برای ازدواج دختر و پسر باشند.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، پیش از ازدواج هر دو نفر باید طی جلسات مختلف و صحبت با یك دیگر به نتیجه نهایی برسند و بر مبنای شناخت نسبی كه از یك دیگر در این مدت به دست آورده اند، تصمیم نهایی برای ازدواج را بگیرند.
ازدواج یكی از مهمترین تصمیمات هر فرد در زندگی است و آینده هر دو نفر به این انتخاب بستگی دارد. ازدواج با فرد مناسب سبب رشد، تعالی و آرامش افراد می شود و انتخاب غلط و ازدواج با فرد نامناسب امكان دارد هر دو نفر را گرفتار تنش كرده و حتی امكان دارد این روحیه ناآرام و پر تنش به نسل بعدی (فرزندان) منتقل شود و این چرخه ناصحیح بارها تكرار شود.
اهمیت انتخاب صحیح در ازدواج بر هیچ عكس پوشیده نیست و بنابراین افراد پیش از انتخاب نهایی باید موشكافانه در مورد یك دیگر به شناخت برسند و البته از مشاوره قبل از ازدواج بهره ببرند. مشاور خوب به شما نمی گوید با این فرد ازدواج كنید یا نكنید، اما با كمك مشاوره های تك نفره و دو نفره و همچین انجام تست های مختلف به شما كمك می نماید خودتان تصمیم نهایی درست را بگیرید.
اگر به مشاورین ازدواج دسترسی ندارید و نمی توانید حضوری به مراكز مشاوره رجوع كنید، نگران نباشید!
مشاوره قبل از ازدواج تلفنی برای افرادی است كه به هر علت امكان رجوع حضوری به مراكز مشاوره را ندارند. با یك تماس و بدون طی مسیر طولانی می توانید از خدمات مشاوره قبل از ازدواج مركز سلام مشاور بهره مند شوید و تصمیم نهایی خویش را با كمك مشاورین و با اطمینان بیشتر بگیرید.

مشاوره خانواده تلفنی
تفاوت سلیقه، تفكر و یا تفاوت نسل امكان دارد سبب بروز اختلافاتی در خانواده شود كه اگر به آنها توجهی نشود، كم كم سبب از بین رفتن صمیمت بین اعضای خانواده خواهد شد.
مسلماً در هر خانواده ای اختلافاتی ایجاد می شود؛ مساله مهم این است كه این اختلافات را چگونه حل و فصل كنیم؟ از چه روشی استفاده نماییم تا این كشمكش ها و اختلافات در خانواده ریشه دار نشود؟ گاهی اوقات اختلافات به وجود آماده را می توان با هم فكری و مشورت با دیگران برطرف كرد و باردیگر صمیمت و آرامش را به خانواده بازگرداند!
در گذشته زمانی كه اختلافاتی در خانواده ها ایجاد می شد، افراد از ریش سفیدان و بزرگ ترهای فامیل در خواست می كردند تا واسطه شوند و یا با این افراد همفكری می كردند تا بتوانند مشكلات را حل و فصل كنند!
در دنیای امروز هم این اختلافات همچنان حضور دارند و امكان دارد فقط ظاهر این اختلافات تغییر كرده باشند؛ اهمیت مشورت و هم فكری كردن در دنیای امروز هم بر هیچكس پوشیده نیست و بنابراین در چنین موقعیت هایی افراد از مشاوره خانواده بهره می برند.
زمانی كه اختلافی در خانواده ها رخ می دهد، بهتر است با نفر سومی كه بدون قضاوت می تواند راه كار عرضه نماید، مشورت نماییم و از صحبت های ایشان برای حل اختلافات خود بهره ببریم.
یكی از سریع ترین روش ها برای دسترسی به مشاورین خانواده استفاده از مشاوره خانواده تلفنی است؛ اگر به هر علت امكان رجوع حضوری به مراكز مشاوره را ندارید، نگران نباشید! راه های دیگری هم برای صحبت با مشاورین خانواده وجود دارد.
مشاوره زناشویی تلفنی
یك رابطه خوب و عاشقانه ساختنی است و به خودی خود به وجود نمی آیند! گاهی اوقات عدم شناخت كامل زوجین و یا تفاوت فكر و سلیقه سبب بروز اختلافاتی می شود كه امكان دارد برای مدتی صمیمت بین دو نفر كم رنگ شود و اختلافات در زندگی پر رنگ تر از قبل نمایان شوند. در چنین شرایطی نباید این اختلافات را بی اهمیت تلقی نمود و منتظر معجزه ای ماند تا این اختلافات به خودی خود حل شوند و باردیگر زندگی مانند قبل شیرین شود.
با توجه به اینكه هیچ دو نفری كاملاً مانند هم نیستند و تفاوت فكر و سیلقه در هر رابطه ای وجود دارد، پذیرش این تفاوت ها می تواند از برزو خیلی از اختلافات جلوگیری كند! اگر زوجین یاد بگیرند به جای قهر و دلخوری با هم صحبت كنند و مشكلات را بدون دخالت خانواده ها، خودشان حل كنند، مسلماً رابطه ای عاشقانه و پر از آرامش را تجربه خواهند كرد.
سوءبرداشت از رفتارهای طرف مقابل یكی دیگر از علل بروز اختلافات در زندگی زناشویی است؛ گاهی اوقات زوجین در مورد انتظارات همسرشان چیزی نمی دانند و همین عدم اطلاع از انتظارات همسر، امكان دارد كم كم سبب كم شدن صمیمت بین زوجین شده و اختلافات بین دو نفر را پر رنگ تر كند.
همه این اختلافات قابل حل شدن هستند؛ در صورتیكه زوجین آنها را بی اهمیت جلوه ندهند و برای ساختن یك رابطه عاشقانه و سالم تلاش كنند.
در چنین موقعیت هایی، سفارش می شود حتماً از مشاوره زناشویی تلفنی یا حضوری بهره ببرید و برای حل مشكلات و اختلافات به وجود آمده قدمی بردارید.
اگر به هر علت امكان رجوع حضوری به مراكز مشاوره برای شما فراهم نیست، از مشاوره زناشویی تلفنی سلام مشاور بهره ببرید و با كمك مشاورین مجرب سلام مشاور برای حل مشكلات خود و ساختن یك رابطه سالم پیش قدم شوید.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~