خواص رابطه جنسی

خواص رابطه جنسی

خواص رابطه جنسی

مدل كودك: ابتدا همسران باید در مورد فواید رابطه زناشویی اطلاعات كسب كنند و سپس روش صحیح را یاد بگیرید. مركز مشاوره روانشناسی مشاورانه ، از طریق مشاوره آنلاین رایگان به شما راهنمایی می رساند.

اگر همسران مزایای رابطه زناشویی و خواص رابطه جنسی را بدانند زندگی زیباتری خواهند داشت.

ابتدا آن ها باید در مورد این فواید اطلاعات کسب کنند و سپس روش صحیح را یاد بگیرید. مرکز مشاوره روانشناسی مشاورانه، از طریق مشاوره آنلاین رایگان به شما راهنمایی می رساند.

رابطه زناشویی دارای مزایای زیادی است. سبب می شود که همسران به آرامش برسند. مزایای داشتن رابطه جنسی برای مردان ممکن است شما را متعجب کند. گفته می شود که رابطه جنسی سبب کاهش درد، کاهش استرس و کاهش فشار خون است. مشاوره خانواده می تواند راهی برای شناخت مزایای رابطه جنسی باشد.

در ادامه فایده رابطه جنسی بیان شده است.

 

اما چگونه؟ در اینجا ۷ مزایای جنسی برای مردان وجود دارد:

سوزاندن کالری

سکس کالری های بدن را می سوزاند.طبق یک مجله سلامتی مردان، یک مرد عادی در طول رابطه جنسی ۱۰۰ کالری سوزانده است.

مقدار سوختگی کالری به مدت طولانی بستگی به جنس دارد.

 

کاهش استرس

یافته ها نشان می دهد که فعالیت بدنی در مردان باعث کاهش استرس آنها می شود، در حالیکه زنان آن را ندارند.

از آنجا که جنس می تواند یک نوع ورزش باشد، اضطراب و افسردگی را از بین می برد. در حال محدود کردن میل جنسی.

مشاوره تلفنی برای مشورت و راهنمایی و رزرو وقت با برترین روانشناسان و روانپزشکان در ادامه قرار داده شده است.

 

کاهش فشار خون

با توجه به سازمان بهداشت جهانی، فشار خون مردان بیش از زنان است. بر اساس گزارش ها، مردان دارای رابطه جنسی واکنش مثبت بیشتری نسبت به کاهش فشار خون نسبت به مردان دارند.

در نتیجه، می توان گفت که رابطه جنسی فشار خون مردان را کاهش می دهد.

 

استراحت بهتر

یکی از دلایل خواب بهتر پس از فعالیت جنسی، ترشح هورمون اکسی توسین است. گرچه سطح این هورمون در زنان بالاتر است، هورمون در مردان پس از رابطه جنسی ترشح می شود و باعث می شود آنها خواب بیشتری داشته باشند.

 

کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات

سرطان پروستات دومین سرطان مرگبار در مردان آمریکایی است.

به گفته دانشکده پزشکی هاروارد، مردان که در طی ماه بیست و یک ماهگی عادت های خود را تجربه می کنند، مردان چهار تا هفت برابر مردان را به عنوان مردان کاهش داده و سی و سه درصد احتمال ابتلا به سرطان پروستات کمتر دارند.

بر اساس این گزارش، انزال مواد مضر را حذف می کند که سرطان پروستات را از پروستات می کند. این تحقیق به منظور بررسی نقش انزال در سرطان پروستات انجام شد.

 

کاهش درد

در طول رابطه جنسی، بدن هورمون هایی ترشح می کند را که ما آنها را یکی می نامیم. هورمون های اکسی توسین و اندورفین ها، که در طول رابطه جنسی ترشح می شوند، درد را کاهش می دهند.

بر اساس یافته های این هورمون ها درد را کاهش می دهند، اما یک مطالعه اخیر نشان می دهد که هورمون اکسی توسین می تواند درد مزمن را حل کند.

 

افزایش طول عمر

رابطه جنسی با تسکین استرس، فشار خون و درد، مطمئنا در طولانی مدت زندگی موثر است.

بر اساس یک گزارش، مردان که دو هفته در هفته به ارگاسم باز می گردند، میزان مرگ و میر پنجاه درصد کمتر از مردان است که در ماه یک بار تجربه می کنند. مزایای جنسی به عنوان یکی از عوامل اصلی تقویت عزت نفس، کاهش استرس و افزایش حس بانی زنان و مردان، حیاتی و مهم است. موضوع اصلی این مقاله این است که شما می توانید یک زندگی سالم، لذت بخش و طولانی مدت با یک شیوه زندگی سالم داشته باشید.این مقاله بیست و هفت مزیت اصلی رابطه جنسی برای زنان و مردان را مشخص می کند.

 

دیگر مزایای رابطه جنسی

 

سیستم ایمنی را تقویت می کند.

این یکی از مزایای رابطه جنسی برای مردان و زنان است که شما همیشه باید از آن استفاده کنید.

افراد مبتلا به رابطه جنسی منظم، یعنی حدود یک تا دو بار در هفته، می توانند سطوح بالاتری از آنتیبادی A (یا آنتیبادی ها) داشته باشند. بر اساس یک مطالعه، آنتی بادی ها در سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با موجودات مهاجم و کاهش نیاز به فعال سازی سیستم ایمنی بدن عمل می کنند. به همین دلیل، افرادی که به طور منظم رابطه جنسی دارند، روزهای کمتری را برای رفتن برای ایجاد سیستم سلامت بدن خود باید از موارد زیر استفاده کنید:

– همیشه فعال باش

– خوردن غذاهای سالم

– واکسن در زمان.

– به اندازه کافی خوابیدن.

– از کاندوم استفاده کنید.

– فشار خون پایین نگه دارید.

انجام فعالیت جنسی می تواند به کاهش فشار خون کمک کند.

 

خدمات مرکز مشاوره مشاورانه شامل: مشاوره حضوری ، مشاوره تلفنی ، مشاوره آنلاین رایگان ، راهنمایی و مشورت تخصصی در زمینه خانواده، تربیت کودک و نوجوان ، درمان اختلالات افسردگی ، دوقطبی ، اضطراب ، انواع فوبیاها و وسواس. رزرو وقت از طریق شماره های ۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲ ، ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ ، ۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲ ، موبایل ۰۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶۰ ، ۰۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰ ، ۰۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷ می باشد.

 

منبع : مشاورانه۷ فایده رابطه جنسی و ۲۵ راه جذاب تر شدن رابطه زناشویی

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~