از عید سعید قربان تا غدیرخم از افق كوروش خرید و اعتبار بلاعوض خرید دریافت كنید

از عید سعید قربان تا غدیرخم از افق كوروش خرید و اعتبار بلاعوض خرید دریافت كنید

از عید سعید قربان تا غدیرخم از افق كوروش خرید و اعتبار بلاعوض خرید دریافت كنید

مدل كودك: شركت فروشگاه های زنجیره ای افق كوروش در آستانه عید مبارك قربان و غدیر خم در طرحی تحت عنوان خرید رایگان، برای همگان متناسب با میزان خرید مشتریان عزیز، كوپن هدیه ارائه می دهد.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر و به نقل از شركت فروشگاه های زنجیره ای افق كوروش، افق كوروش همزمان با برگزاری جشنواره توفان تخفیفات در بیشتر از یك هزار و ۵۰۰ شعبه خود در سراسر كشور بنا دارد در بازه زمانی عید سعید قربان تا عید غدیر خم علاوه بر ارائه تخفیفات استثنایی به مشتریان، به تناسب میزان خریدشان به آنها كوپن هایی برای خرید بلاعوض در خریدهای بعدی تقدیم كند. این طرح از تاریخ ۱۹ مرداد شروع می شود و تا ۲۹ مرداد ادامه خواهد داشت.
در جریان این طرح مشتریان افق كوروش علاوه بر استفاده از تخفیف های تا ۵۰ درصدی توفان تخفیفات، با عنایت به میزان خریدشان روی فاكتور خرید خود، كوپن هایی دریافت می كنند كه می توانند با استفاده از این كوپن ها در بازه زمانی ۲ تا ۱۲ شهریور بطور بلاعوض خرید كنند و یا به اندازه مبلغ اعتبار این كوپن تخفیف اضافه دریافت نمایند. در واقع با این طرح مشتریان می توانند در خریدهای خود از افق كوروش بیشتر از پنجاه درصد تخفیف دریافت نمایند.
جدول زیر نشان داده است كه در هر مقدار خرید، چقدر كوپن خرید بلاعوض دریافت خواهید كرد.

لازم به ذكر است كه انواع روغن خوراكی، برنج هندی، محصولات پروتئینی و شكر جزو استثنائات این طرح هستند؛ بدین مدلول كه هنگام صدور كوپن خرید بلاعوض مبلغ فاكتور بدون احتساب این محصولات محاسبه می شود و كوپن برمبنای آن صادر می شود و در دوره خرید با كوپن نیز مشتریان نمی توانند مبالغ مربوط به این محصولات را با اعتبار بلاعوض خود تسویه كنند.
كوپن های صادره فقط برای فاكتورهایی كه با كارت های بانكی پرداخت می شوند قابل استفاده هستند. توجه داشته باشید كه برای مصرف كوپن باید پرداخت مبلغ خرید از همان كارتی كه خرید حین صدور كوپن با آن انجام شده، صورت بگیرد.
شایان ذكر است كه جهت استفاده از این فرصت بهتر در باشگاه مشتریان افق كوروش عضو شوید، چونكه در این دوره برای اعضای باشگاه مشتریان افق كوروش، ۵۰ درصد هدیه بیشتر در نظر گرفته می شود. فقط توجه داشته باشید كه خرید باید بوسیله كارت هایی كه در باشگاه ثبت شده است صورت گیرد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~